Alkuperäinen kirjoittaja moi:
voi sua :-( mulla ne sillon sanoi että pitää levätä..kyllä ne sitten tais vähä helpottua ,mutta kun oli jo lapsi ennestään ni vähän hankalaa se oli..pari kertaa tuli kans yöllä nuo kivut.ei ollu kivaa yhtään ja säikäytti kyllä..kaikki oli kuitenki kunnossa..mutta sinuna kyllä nyt soittaisin vaikka neuvolaan ja jos huolettaa vauvan tilanne ni käyt ultrassa tarkistuttamassa.huomennahan sulla on se neuvola, mut soita ihmeessä jos yhtään tuntuu siltä että et kestä enää
Joo toi lepääminen on vähän sellasta ja tällästä, kun tossa on vajaa 4v uhmis/vauhtihirmu...
Mä kävin just perjantaina ä-polil, kun neuvolasta laittoivat.
En ollut tuntenut liikkeitä, menin neuvolaan kuunteluttaa sydänäänet, kuului hyvin, mutta laittoivat silti ä-polille ultraan. Noh siellä eka lääkäri näki virtauksisa katkoksii, hälytti toisen lääkärin paikalle, joka ultras tosi pitkään ja sai kaikki näkymään hyvin ja sit vauvaki potkas pari kertaa.
Ekan lääkärin ultras vaan köllötti paikoillaan, mut sit alko tokan lääkärin aikana liikkumaan.
ja nyt oon taas tuntenut potkuja ja liikkeitä (kiitos vaan, hellemmin saisko pyytää

)
Mut kyllä mä nään kivut kestän, ei nää tajua vie niin sanoakseni, mut kipeetä tekee.
Mulla ei tosiaan ollut tosta pojasta tällästä, en tuntenut ainuttakaan harjoitussupparia tai sit en oo kiinnittänyt niihi huomioo tai ne on ollut tosi kivuttomia.
Avaako harjoitussupparit paikkoi? :ashamed: