Oon kyllä samaa mieltä. Mä en ikinä uskaltaisi jättää lapsiani autoon siksi aikaa, kun käyn kaupassa tms. Sama juttu, jos ollaan ulkona ja pitää tulla sisään esim. kuopuksen vaipan vaihtamaan, niin otan myös isommat muksut mukaan. Lapsista kun ei ikinä tiedä, mitä niiden päähän pälkähtää.Alkuperäinen kirjoittaja mä:mut en mä kyl parhaalla tahdollanikaan pysty ymmärtää miten joku voi jättää pienen lapsen yksin autoon ja meneen asioille. Apteekissakin voi mennä joskus kauan aikaa ja kaikkea voi sattua. Auto voi syttyä tuleen, joku voi ajaa autoon pahki, auto voidaan varastaa....
Ja kaiken huippu et äiti oli jättäny auton käyntiin eli ovetkin oli siis auki.....
Niinpä! Ja onneksi oli "vaan" kännissä että äly pelasi vähän, huumehörhöjen kanssa tilanne olis ollut ihan erilainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneks äijällä oli vähän edes omaatuntoa jäljellä.
Samoin. Täällä naisten mielipiteet muuttuvat heti kun asiasta on näyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ja mä tunnen itseni järkeväksi ihmiseksi. Nyt tuli vielä tämä juttu. Täällä lähes kaikki on ilmoittaneet erinäisissä kyselyketjuissa jättävänsä lapset autoon odottamaan pikaisen kauppareissun ajaksi. Minä en juuri tuon syyn takia jättäisi. Ja lisäksi joku voi ajaa minun autoa päin. Täällä noita on pidetty mahdottomana...
Enään tarvitaan joku varoittava esimerkki siitä kun pikku- lapset jätetään yksin kotiin nukkumaan kun viedään isompi äkkiä esim. eskariin...
No kuule on! Ei tämä ole ainoa paikka missä varastetaan, tapetaan ym. Niin ja niissä jazzeissa nyt ole mitään hyvää! Sitä samaa joka vuosi! Ketä kiinnostaa!Alkuperäinen kirjoittaja öööööööööööööööööööööööö:Just joo, Porissa ei ole mitään muuta hyvää kuin Porin Jazzit.
Alkuperäinen kirjoittaja öööööööööööööööööööööööö:Just joo, Porissa ei ole mitään muuta hyvää kuin Porin Jazzit.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel