Kauhee ku tää aika on mennykki nopeeta =O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Siitä on kolme vuotta ku me ollaan lasten isän kans erottu. Mä alotin koulun.
Pienin oli alle 1v. Pph tuli meille kotiin ensimmäiseks vuodeks ( luojan kiitos, mikä taivaan lahja ) Kaikki lapset oli alle kouluikäsiä. Meiltä puuttu huonekaluja, mulla ei ollu ees sänkyä, nukuin vanhalla häkkisängyn patjalla ja kaikki oli suoraan sanottuna ihan päin helvettiä!! Miten ihmeessä mä oon jaksanu? :o

Nyt meillä on ihana koti ja mulla jopa sänky :D Koulu käyty ja syksyllä alkaa työt :D
Enään pienin päivähoidossa, isommat koulussa ja eskarissa =)
Nautitaan kesästä ihan täysillä :D

Ihanalta kuulostaa :D Ja juu-u, nopeesti menee. Siitä on nyt vähän yli 2 vuotta kun aviomies yhtäkkiä päätti haluta elää "vain itselleen kun on niin pitkään elänyt muille" kuten hän itse asian ilmaisi ja jätti minut selviämään yksin 2-vuotiaan kanssa. Nyt minulla on uusi koti, uusi mies ja uusi vauva syntyy loppuvuodesta enkä muista että olisin KOSKAAN ollut näin onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Kiva kuulla, että asiat on järjestyneet :flower:. Niin se elämä kantaa :).

niin se kantaa :D

Vaikka kyllä kieltämättä sillon ku ensimmäinen mahatauti pukkas päälle kaikille kolmelle samaan aikaan eron jälkeen ja kaikki oksensi samaa aikaa... En tienny olisinko itkeny vai nauranu... :|

Tai rahahuolia miettiessä siinä pienellä häkkisängyn patjalla... Tai ku lapset oli niin sairaana, että piti sairaalassa olla...

Mutta eniten ottaa kipiää se ku pieni tyttö sanoo silmät märkänä kuinka on ikävä isää... Ja isä ei...noh...ei vaan..

Mutta kyllä meillä elämä on voittanu :D

Niin samaa useasti itsekin mietin. Pari vuotta sitten oli vain matkalaukut, pääsin muuttaa omaan kotiin jossa oli vain sänky ja roskiksesta haettu pöytä. Aamupalan söin leikkuulaudan päällä ison masun kanssa. Kaikki oli niin uutta, kaikkeen piti tottua uudelleen ja uusi alku Suomessa. Nyt on koti oikein kunnossa, poika pian 2v 6kk, peruskoulu käyty ja työt alkaa ensi kuussa oppisopimuksella =)

Yhteistyössä