tapelkaa nyt vaikka jostain ihan älyttömästä.
kun mun mesessäkään ei ole kuin pervoja enkä mä jaksa niitä nyt :kieh:
kun mun mesessäkään ei ole kuin pervoja enkä mä jaksa niitä nyt :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
:snotty: Mun mesessä on vaan hyytikyppynen:xmas:
Mistä me tapeltais??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:eikä ole epäreilua... mä tarviin viihdytystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:eikä ole epäreilua... mä tarviin viihdytystä![]()
Onpas, mä tartten unta |O
Kahos vuan: hetki vielä niin kohtahan myö tapellaan ihan älyttömästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:En mää.. Hyytis riittää vallan mainiosti tähän aikaan päivästä![]()
MULLA ON NÄLKÄ! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun täytyy varmaan mennä kohta isolle hädälle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:eikä ole epäreilua... mä tarviin viihdytystä![]()
Onpas, mä tartten unta |O
Kahos vuan: hetki vielä niin kohtahan myö tapellaan ihan älyttömästä![]()
et tartte mitään unta, oot vaan laiska :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:En mää.. Hyytis riittää vallan mainiosti tähän aikaan päivästä![]()
mullakin on nälkä mutta kohta ei ole. Mulle tulee ruokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun täytyy varmaan mennä kohta isolle hädälle :xmas:
mun mesessä olis yksi pervo joka kuuntelisi sen toimituksen mielellään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:En mää.. Hyytis riittää vallan mainiosti tähän aikaan päivästä![]()
mullakin on nälkä mutta kohta ei ole. Mulle tulee ruokaa![]()
Mistä muka? Ei VOI tulla.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Mitähän tästäkin taas tulloo.. menkää nukkumaan!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiAusten:Googlettakaa joku pervontorjuntaohjelmaPersikat pois trip trap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun täytyy varmaan mennä kohta isolle hädälle :xmas: