Kauhea tuo persujen vaalimainos!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eilisessä maikkarin vaalitentissä Purra epäonnistui jälleen ja täydellisesti. Jäi Purran esitys täysin torsoksi! Ei näin persut!
Riikka puhui tökkimisestä.
Persut vain tökkivät naama vääränä.
Sama juttu tämän palstan persuilla.
Surkeaa kiekenkäyttöä ja ala-arvoista keskustelua. Onneksi hallituspuolueet antavat täyslaidallisen takaisin.
Lispetti on ilmeisesti kotikonttorissaan media-alalla, kun on aikaa väsätä typeriä ivavideoitaan.
 
vierailija
Riikka puhui tökkimisestä.
Persut vain tökkivät naama vääränä.
Sama juttu tämän palstan persuilla.
Surkeaa kiekenkäyttöä ja ala-arvoista keskustelua. Onneksi hallituspuolueet antavat täyslaidallisen takaisin.
Lispetti on ilmeisesti kotikonttorissaan media-alalla, kun on aikaa väsätä typeriä ivavideoitaan.
Tuskin Lissu niitä itse väsää, poimii jostain meemipalstalta. Ja hänen kirjoitustuotokset ovat kyllä todella ilkeitä. Antaa erittäin vahvan kuvan äärikyynisestä suhtautumisesta elämään. Tuontapainen tyyli, jotka toki hän ei ainoa edustana, täältä on porukat pois ajanut. Retoriikka on suoraan Homma-foorumilta, sitä ei vaan jaksa.

Piiruakaan, koskaan eikä missään, ei ole valmis ajattelemaan asioita eri näkökulmista. Vain tuutata tuota ontuvaa soppaa laput silmillä. Huh huh, ihmettelen miksi kukaan viittii väöntää hänen kanssaan, Minä en viitti, älä sinäkään. Hukkaat vain aikaasi.

Negatiiviset ihmiset joilla ei ole kykyä nähdä asioita kuin omasta poterosta, kannattaa sivuuttaa tyystin. Niinkuin tämä palsta. Jos haluaa kepeää keskustelua, on parempia paikkoja. Jos haluaa asiallisesti keskustella politiikasta, niin luulisin että siihenkin on parempia paikkoja. Jättäkää nyt tämä roskalava tokentube-porukoille.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Tuskin Lissu niitä itse väsää, poimii jostain meemipalstalta. Ja hänen kirjoitustuotokset ovat kyllä todella ilkeitä. Antaa erittäin vahvan kuvan äärikyynisestä suhtautumisesta elämään. Tuontapainen tyyli, jotka toki hän ei ainoa edustana, täältä on porukat pois ajanut. Retoriikka on suoraan Homma-foorumilta, sitä ei vaan jaksa.

Piiruakaan, koskaan eikä missään, ei ole valmis ajattelemaan asioita eri näkökulmista. Vain tuutata tuota ontuvaa soppaa laput silmillä. Huh huh, ihmettelen miksi kukaan viittii väöntää hänen kanssaan, Minä en viitti, älä sinäkään. Hukkaat vain aikaasi.

Negatiiviset ihmiset joilla ei ole kykyä nähdä asioita kuin omasta poterosta, kannattaa sivuuttaa tyystin. Niinkuin tämä palsta. Jos haluaa kepeää keskustelua, on parempia paikkoja. Jos haluaa asiallisesti keskustella politiikasta, niin luulisin että siihenkin on parempia paikkoja. Jättäkää nyt tämä roskalava tokentube-porukoille.
Kiitos ihanasta viestistäsi.
Katsoin aamulla MTV-koosteen vaalitentistä. En taatusti pilaa elämääni tällä rupupalstalla..
Eilen alkoi ihana harrastus etänä.
Netti on täynnä asiallisia sivuja.
Haksahdin tälle suvulle reilu vuosi sitten ja kuvittelin, että täällä viriää fiksua keskustelua.
 
vierailija
Purran surkeudessa voi nähdä myös positiivista. Aina kun Purra sanoo jotain, persujen kannatus tipahtaa hieman. Jopa persut itse häpeävät Purraa!!!
Minulle tulee Riikasta mieleen hänen tarina jossain naistenlehdessä. Hän kertoi jutussa lapsuudestaan. Sama tyttöriepu hän on ja taatusti täysin hänelle sopimattomassa tehtävässä.
Siniset muuttivat nimensä. Puolueet ovat kuin koronavirus. Jakautuvat nopealla syklillä.
Persuista tulee huono olo.
Negatiivinen populaatio..
 
vierailija
Kiitos ihanasta viestistäsi.
Katsoin aamulla MTV-koosteen vaalitentistä. En taatusti pilaa elämääni tällä rupupalstalla..
Eilen alkoi ihana harrastus etänä.
Netti on täynnä asiallisia sivuja.
Haksahdin tälle suvulle reilu vuosi sitten ja kuvittelin, että täällä viriää fiksua keskustelua.
Toivon, että moni tekisi noin, Toki onhan tämä jo tapahtunut. Tällä palstalla on murto-osa keskustelua ja rekkautuneita verrattuna takavuosiin. Olisi kiva nähdä tilastot. Sitä ei toki voi pelkillä viestien määrillä mittailla. Yhden rivin viha-valeviestejä tänne tulee pilvin pimein.

Pääsyy tähän on ilkeiden persahtavien ihmisten miehitystila. Kuka normi ihminen jaksaa vängätä sellaisten kanssa, jossa aina ja kaikki pistetään "vihervassarien, joille täysin mahdoton hahmottaa kokonaisuuksia" piikkiin. Todella ala-arvoista keskustelua.

Ja minäkään en äänestä vihervassareita (joiksi lasken siis vihreät ja vasemmistoliiton, osittain demarit), mutta jankutus heidän syyllisyydestään osapuilleen kaikkeen on todella rasittavaa.

Jos aiheeseen mennään, niin minulla ei Purrasta ole (ainakaan persuksi) mitään erityisen negatiivista sanottavaa. Mainosta en ole nähnyt. Yritin youtubesta katsoa, mutta ei tullut heti vastaan. Vanhoja, toisia syyllistäviä "ketutus"-juttuja kyllä löytyi. Oli kyllä vastenmielinen kampanja sekin.

Pääviesti siis korostaa niitä vihollisia, ei omaa juttua. Valitettavan tuttua kaksipuoluejärjestelmistä, mutta rakentavuus taso NOLLA. Tai mennään oikeasti pakkasen puolelle.
 
vierailija
Kurkkasin hetken Yleltä pienpuolueiden vaalitenttiä. Toimittaja sanoi, että VKK oli kieltäytynyt tulemasta tenttiin.

Aika outoa. Täällä on varmaan kannattajia. Miksii näin?
 
vierailija
Kiitos ihanasta viestistäsi.
Katsoin aamulla MTV-koosteen vaalitentistä. En taatusti pilaa elämääni tällä rupupalstalla..
Eilen alkoi ihana harrastus etänä.
Netti on täynnä asiallisia sivuja.
Haksahdin tälle suvulle reilu vuosi sitten ja kuvittelin, että täällä viriää fiksua keskustelua.
Miten oikeasti haksahtaa tälle sivulle? Ettet vaan olisi se Forever ´mulan. Kyseenomainen sekava kirjoittaja myös "haksahti" tänne vaikkei sillä ollut ees lapsia.

Vaikka tästä palstasta on tullut tämmönen, niin kyllä tää lähtökohtaisesti oli perheellisten (lähinnä naisten, mutta jotenkin vaan se menee niin, että jos jossain paikassa on paljon naisia, niin miehiä tulee.) palsta...
 
vierailija
Purra uhriutui, kun ei päässyt kertomaan, että bensa maksaa liikaa ja maahanmuuttajat ovat perseestä. Maikkarikin on varmaan tästä lähtien persujen mielestä vihervasemmiston mädättämä media.
Kannattajaluvut tippuu, tippuu,,,,
 
vierailija
Miten oikeasti haksahtaa tälle sivulle? Ettet vaan olisi se Forever ´mulan. Kyseenomainen sekava kirjoittaja myös "haksahti" tänne vaikkei sillä ollut ees lapsia.

Vaikka tästä palstasta on tullut tämmönen, niin kyllä tää lähtökohtaisesti oli perheellisten (lähinnä naisten, mutta jotenkin vaan se menee niin, että jos jossain paikassa on paljon naisia, niin miehiä tulee.) palsta...
En ole mainitsemasi henkilö.
Täällä kaikki ovat tervetulleita kirjoittamaan.
Moni lehti on lopettanut keskustelupalstansa ja siirtänyt ”jäämistönsä” tälle palstalle.
Olen uinut avannossa eikä minua kylmä kyyti pelota. Siitä huolimatta en koe järkeväksi pesiytyä näin sekopäiselle saitille.
Tämä palsta on persujen ja rokotekammoisten hiekkalaatikko.
 
Tuskin Lissu niitä itse väsää, poimii jostain meemipalstalta. Ja hänen kirjoitustuotokset ovat kyllä todella ilkeitä. Antaa erittäin vahvan kuvan äärikyynisestä suhtautumisesta elämään. Tuontapainen tyyli, jotka toki hän ei ainoa edustana, täältä on porukat pois ajanut. Retoriikka on suoraan Homma-foorumilta, sitä ei vaan jaksa.

Piiruakaan, koskaan eikä missään, ei ole valmis ajattelemaan asioita eri näkökulmista. Vain tuutata tuota ontuvaa soppaa laput silmillä. Huh huh, ihmettelen miksi kukaan viittii väöntää hänen kanssaan, Minä en viitti, älä sinäkään. Hukkaat vain aikaasi.

Negatiiviset ihmiset joilla ei ole kykyä nähdä asioita kuin omasta poterosta, kannattaa sivuuttaa tyystin. Niinkuin tämä palsta. Jos haluaa kepeää keskustelua, on parempia paikkoja. Jos haluaa asiallisesti keskustella politiikasta, niin luulisin että siihenkin on parempia paikkoja. Jättäkää nyt tämä roskalava tokentube-porukoille.
Noh noh.
Minähän olen erittäin kupliva ja positiivinen ihminen. Enneen kaikkea onnellinen ja tyytyväinen elämääni, lähes kaikin tavoin.
Itse näen nuo meemit humoristisina.
On totta että voin vääntää vitsiä tavalla, joka saisi/saa sinut kakimaan hyvin pahasti, mutta se on normaalia. Me ihmiset olemme erilaisia ja se on rikkaus - usko pois.
Koitetaan nyt vain tulla toimeen keskenämme täällä.❤




Ja sitten asiaan. Miettikää tämä meidän tuttöjengi kippaa meidän rahat Afrikkaan, Lähi-itään, Italiaan ja Espanjaan sekä kuskaa tänne lisää elättejä Afrikasta ja Lähi-idästä!
Tässäpä on erittäin hyvä yhteenveto hallituksen flopista (TAAS):
 

Yhteistyössä