V
vaimo
Vieras
aamulla mies nousi väärällä jalalla(jälleen kerran) aikamme mykkäkoulua pidimme kunnes rupesin tilittämään hälle etten jaksa enää elämäämme. olen aina väsynyt, vauva valvottaa, isompien lasten kanssa myös huolia, olen totaalisen väsynyt siihen että minä hoidan lähes kaikki asiat, koulu-,neuvola- lasten harrastus-, kaupassa käynnit-, kodin siivouksen-, lasten hoidon ym.. lista on loputon..
mies sitten tönäisi minua ohi mennessään, mulla meni hermo ja tönäisin takaisin, sitä ilmeisesti en olisi saanu tehdä, hän hermostui täysin kaatoi mut maahan, potki ja huitoi
nyt sitten mulla mieli ihan rikki ja ero(kin) mielessä, en tiedä miten tästä eteenpäin, kannattaako enää yrittää selvittää välejä vai olisko helpompi erota. yhdessä kuitenkin oltu jo 15v ja lapsiakin on neljä, miten lapset suhtautuis eroon ja muuttoon mahd. uudelle paikka kunnalle.
kiitos jos joku jaksoi lukea ja hyvät neuvot on kalliit
mies sitten tönäisi minua ohi mennessään, mulla meni hermo ja tönäisin takaisin, sitä ilmeisesti en olisi saanu tehdä, hän hermostui täysin kaatoi mut maahan, potki ja huitoi
nyt sitten mulla mieli ihan rikki ja ero(kin) mielessä, en tiedä miten tästä eteenpäin, kannattaako enää yrittää selvittää välejä vai olisko helpompi erota. yhdessä kuitenkin oltu jo 15v ja lapsiakin on neljä, miten lapset suhtautuis eroon ja muuttoon mahd. uudelle paikka kunnalle.
kiitos jos joku jaksoi lukea ja hyvät neuvot on kalliit