Kauhea raskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En olisi koskaan voinut kuvitellakkaan, että raskaana olo on näin kauheaa. Nyt vasta viikolla 8 ja tuntuu ,että kuolen. Yläselkä on kipeä, eikä saa kunnon särkylääkkeitä ottaa. Oksettaa, etoo koko ajan, väsyttää, nälkä, mutta ruoka ei maistu. Voimat aivan loppu.Aivan järkyttävää. Kuinka ihmeessä tätä jaksaa vielä sen +30 viikkoa :censored:

panadolia ja osta kylmägeeliä apteekistä(lääkkeetöntä).
koita löytää ruuista ne jotka maistuu,ekassa rakskaudessa meni vaan possunpihvit ja mansikat, tokassa raskaudessa vain hedelmät ja salaatit

Olen oksennellut kaksi raskautta melkein kokonaisuudessaan, välillä tiputuksessa maaten. Joten jos et vielä edes oksenna, ole onnellinen... Lisänä tuli peräpukamat, tyrä, suonikohjut, rinnat hajosi jne. jne. että ei se naisen elämä kovin ihanaa tosiaan ole :D Mut kummasti ei tässä ole kahdestakaan kerrasta oppinut, nyt haaveilen kolmannesta.

Olen oksennellut kaksi raskautta melkein kokonaisuudessaan, välillä tiputuksessa maaten. Joten jos et vielä edes oksenna, ole onnellinen... Lisänä tuli peräpukamat, tyrä, suonikohjut, rinnat hajosi jne. jne. että ei se naisen elämä kovin ihanaa tosiaan ole :D Mut kummasti ei tässä ole kahdestakaan kerrasta oppinut, nyt haaveilen kolmannesta.

Kyllä oksennuskin lentää. Voi luoja, en kyllä ikinä hanki itteeni tähän tilaan enään:sick::sick:

Tiedän tunteen! Mulla BEROCCA auttoi ja laadukas monivitamiini. Sulla varmaan jonkun vitamiinin puutos.
RAUTA ja B tärkeitä ! käy testauttaa ihmees!
Voimahali sulle <3

Rauta alkuraskaudessa vaan lisää pahoinvointia. Ja harvemmin mikään puutostila aiheuttaa pahoinvointia. B6 vitamiini voi joillakin auttaa pahoinvointiin, itsellä ei auttanut sekään. Kannattaa tutustua tähän sivustoon: http://lopujo.fi/

Berocca ei ole hyvä raskaana, vaan raskausvitamiinit... tai foolihappo ja D-vitamiini, ne siis ainoat mitä suomessa käsketään neuvolan puolesta ottamaan.

37 viikkoa takana pahoinvointia ja raskausajan ongelmia. Itse otin vain foolihappoa ja d vitamiinia, muut pahensi oireita. En tiedä miten olen selvinnyt tähän asti. Tiukkaa on tehnyt. Pahoinvointiin auttoi minulla syöminen vähän väliä ja se että söi mikä sattui maistumaan. Alussa imeskelin salmiakkia ja lakritsaa välillä, sitähän ei saa raskausaikana paljoa syödä. Katso raskausajan ravitsemussuositukset.

Ekaan kolmannekseen ei välttämättä auta mikään muu kun aika. Olen pahoillani!
Toisella kolmanneksella helpottaa jo jonkun verran. Jos on taipumusta raskausmyrkytykseen, niin voin taata, että se viimeinen kolmannes on yhtä helvettiä vaan.

Yhteistyössä