Kauhea ostamisen tarve taas pukkasi, kun Lindexin ja KappAhlin kupongit tuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurkkunaamio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kurkkunaamio

Aktiivinen jäsen
04.09.2008
1 889
0
36
Mikä ihme vimma täytyykin mulla olla, että kun tulee niitä -25 % etukuponkeja, niin niitä pitää sitten päästä ehdottomasti käyttämään. Heti rupesin miettimään, koska pääsisin noissa kaupoissa käymään.

Just munlaisten hörhöjen päänmenoksihan ne kupongit on tietysti suunniteltukin. :headwall:

Onko muita, joiden ostohimot herää tarjouskupongeista?

Voiskohan olla, että ne jakaa eri paikkakunnilla niitä eri aikoihin? No ehkä aika kaukaa haettua. Ajattelin ainakin, jos ostaisin pojalle sen turkoosin talvihaalarin KappAhlista. Täytyy käydä vielä hypistelemässä sitä, että millainen oikein on.

Mitä te ostatte KappAhlista? Mä en löydä sieltä ikinä mitään viisata. Muutama paidanretale sieltä on ollut todella surkeaa laatua. Jotenkin tuntuu, että se puoti ei myy meillä mitään sopivaa. Onko siellä ihan ok laatu? Topat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä te ostatte KappAhlista? Mä en löydä sieltä ikinä mitään viisata. Muutama paidanretale sieltä on ollut todella surkeaa laatua. Jotenkin tuntuu, että se puoti ei myy meillä mitään sopivaa. Onko siellä ihan ok laatu? Topat?

Mä olen löytänyt sieltä itselleni sopivan mallisia ja kokoisia farkkuja ainakin. Ja lapsillekin kaikenlaista. Ne haalarithan on siellä nyt ihan uusi juttu, pitäisi olla kosteudenpitäviä, mutta ei ole kokemusta tosiaankaan.

Yhteistyössä