Oli niissä kipuja jo nuorena ja mulle on pyörätuoliin päätymistä veikattu vuosikymmeniä.Jos niillä jaloilla ei olisi kannettavanaan liikaa painoa niin voisivat paremmin.
Äitini 83 sairastaa samaa kuin Kurt Lindström eli polyneuropatiaa. Kävelee täysin vaikka hänellekin luotiin 40-vuotiaana uhkakuvia siitä, että ei pitkään kävele.Oli niissä kipuja jo nuorena ja mulle on pyörätuoliin päätymistä veikattu vuosikymmeniä.
En jaksa pudottaa painoa.Äitini 83 sairastaa samaa kuin Kurt Lindström eli polyneuropatiaa. Kävelee täysin vaikka hänellekin luotiin 40-vuotiaana uhkakuvia siitä, että ei pitkään kävele.
Itse voit vaikuttaa asiaan sitkeydellä, sopivalla liikunnalla ja tilannetta todella auttaisi se painon pudotus.
Pääsisitkö leikkaukseen tai pistoshoitoon?En jaksa pudottaa painoa.
Ei sitä leikkausta voi tehdä ennenkuin saisi nuo hampaat kuntoon.Pääsisitkö leikkaukseen tai pistoshoitoon?
Pistoshoito onnistuu käy juttelemassa asiasta lääkärin kanssa.Ei sitä leikkausta voi tehdä ennenkuin saisi nuo hampaat kuntoon.
No se riippuu siitä,että paljonko se maksaa.Pistoshoito onnistuu käy juttelemassa asiasta lääkärin kanssa.
Poikasi tähden. Olet aika itsekäs.Miksi ylipäätään pitäisi laihtua ja elää kenties pitempään?
Hänen tähtensähän mä kaikkeni yritän.Poikasi tähden. Olet aika itsekäs.
Lopeta sitten puheet eutanasiasta, kuolemisesta jne ja keskity pitämään itsesi hengissä mahdollisimman pitkään.Hänen tähtensähän mä kaikkeni yritän.
Joo, kunhan nyt tässä töitä löydän,ettei tarvitse enempää velkaa ottaa. Uskon kyllä löytäväni.Lopeta sitten puheet eutanasiasta, kuolemisesta jne ja keskity pitämään itsesi hengissä mahdollisimman pitkään.
Kuinkas monta vuotta olet hakenut töitä? Käsittääkseni lähes koko elämäsi kesätöistä lähtien. Miksi haihattelet miksi et mieti muita vaihtoehtoja kun työ tai kuolema?Joo, kunhan nyt tässä töitä löydän,ettei tarvitse enempää velkaa ottaa. Uskon kyllä löytäväni.
Mitä muita vaihtoehtoja on? En pääse eläkkeelle enää nykyään. Sitä eläkkeelle pääsyä on kiristetty ja opiskelut ei onnistu.Kuinkas monta vuotta olet hakenut töitä? Käsittääkseni lähes koko elämäsi kesätöistä lähtien. Miksi haihattelet miksi et mieti muita vaihtoehtoja kun työ tai kuolema?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!