Voi kökkö... Mä en haluais kauan kökkiä siellä sairaalassa,näyttääkin niin ankeelta paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja Matma:AIka samanlaisesta tilanteesta mulla käynnisteltiin kolme päivää tuloksetta, jonka jälkeen passitettiin kotiin odottelemaan. Vauva syntyi viikko tuon jälkeen...
Toivottavasti pääset vähemmällä... Mulla käynnistys aloitettiin rv 39+3. Sanoivat, että ei ehkä onnistu ennen la:ta... Ja järeämpiä keinoja eivät mun tapauksessa nähneet tarpeellisena käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hupsis:Voi kökkö... Mä en haluais kauan kökkiä siellä sairaalassa,näyttääkin niin ankeelta paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja Matma:AIka samanlaisesta tilanteesta mulla käynnisteltiin kolme päivää tuloksetta, jonka jälkeen passitettiin kotiin odottelemaan. Vauva syntyi viikko tuon jälkeen...
Mulla on viikkoja nyt 37. Pitää käynnistellä vauvan voinnin vuoksi. Jokin sisäelin ei toimi niinkuin kuuluisiAlkuperäinen kirjoittaja Matma:Toivottavasti pääset vähemmällä... Mulla käynnistys aloitettiin rv 39+3. Sanoivat, että ei ehkä onnistu ennen la:ta... Ja järeämpiä keinoja eivät mun tapauksessa nähneet tarpeellisena käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hupsis:Voi kökkö... Mä en haluais kauan kökkiä siellä sairaalassa,näyttääkin niin ankeelta paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja Matma:AIka samanlaisesta tilanteesta mulla käynnisteltiin kolme päivää tuloksetta, jonka jälkeen passitettiin kotiin odottelemaan. Vauva syntyi viikko tuon jälkeen...
Tuskin sun sitten tarvii niin kauan odottaa. Onhan niillä parempiakin keinoja.Alkuperäinen kirjoittaja Hupsis:Mulla on viikkoja nyt 37. Pitää käynnistellä vauvan voinnin vuoksi. Jokin sisäelin ei toimi niinkuin kuuluisiAlkuperäinen kirjoittaja Matma:Toivottavasti pääset vähemmällä... Mulla käynnistys aloitettiin rv 39+3. Sanoivat, että ei ehkä onnistu ennen la:ta... Ja järeämpiä keinoja eivät mun tapauksessa nähneet tarpeellisena käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hupsis:Voi kökkö... Mä en haluais kauan kökkiä siellä sairaalassa,näyttääkin niin ankeelta paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja Matma:AIka samanlaisesta tilanteesta mulla käynnisteltiin kolme päivää tuloksetta, jonka jälkeen passitettiin kotiin odottelemaan. Vauva syntyi viikko tuon jälkeen...
mä menin sairaalaan pe korkean verenpaineen takia ja su alottivat käynnistyksen ja ma sanoivat päivällä että eivät anna enempää mutta vaadin saada 3 lääkkeen ja se tuotiin ja ma klo 23.20 syntyi pikkuneiti,tää hoitaja ei meinannut laittaa mua edes käyrille kun kerran sinä päivänä eikä uskonut että supisteli ja kysy vielä klo 19.30 että oletko varma että tarvii mennä saliin ja sano kätilöllekkin että tää halus väkisin tulla.Alkuperäinen kirjoittaja Hupsis:Mulla on viikkoja nyt 37. Pitää käynnistellä vauvan voinnin vuoksi. Jokin sisäelin ei toimi niinkuin kuuluisiAlkuperäinen kirjoittaja Matma:Toivottavasti pääset vähemmällä... Mulla käynnistys aloitettiin rv 39+3. Sanoivat, että ei ehkä onnistu ennen la:ta... Ja järeämpiä keinoja eivät mun tapauksessa nähneet tarpeellisena käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hupsis:Voi kökkö... Mä en haluais kauan kökkiä siellä sairaalassa,näyttääkin niin ankeelta paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja Matma:AIka samanlaisesta tilanteesta mulla käynnisteltiin kolme päivää tuloksetta, jonka jälkeen passitettiin kotiin odottelemaan. Vauva syntyi viikko tuon jälkeen...
Voi kun mullakin käynnistyis nopeasti,on kova huoli pienestä....Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:Mulla käynnitsettiin esikoinen cytoteceillä kohdunsuulle ja tippaakan en ollut pehmennyt/auennit etukäteen. Saman päivän iltana päästiin jo synnytyssaliin eli meni alle 10h (3x tabletit)