Kauankohan kestää odotella liiton päivärahoja?

Siinäpä se tulikin..
Mahtaakohan kukaan osata antaa edes suuntaa, kuinka kauan kestää odotella liiton päivärahoja? Kuulun PAM:iin ja olen ollut hoitovapaalla, Nyt rupeaa ärsyttään tämä ainainen rahattomuus|O
 
Kuulun Toimihenkilöunioniin ja olen ollut työtön 1.6. alkaen eikä ensimmäistäkään päätöstä ole vielä tehty. Nettisivuilla lukee että käsittelevät tällä hetkellä viikolla 20 tulleita hakemuksia ja miun hakemus on saapunut heille viikolla 25 joten tässä vielä AINAKIN se 5 viikkoa odotellaan. Varmaan ehtii veronpalautuksetkin tulla ennen kuin rahaa liitosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja glaudia:
Mahtavaa. Just tätä pelkäänkin että rahaa ei sitten kuulu mistään! Meillä lapsilisäkin menee asuntolainaan.. Miten pärjäätte?
Pärjätään kun mies on töissä eikä poika ole hoidossa niin ei mene siihenkään rahaa. Pärjätään kun on pakko pärjätä, menot pitää vaan sovittaa tulojen mukaan mutta ei tämä mitään herkullista aikaa ole :/
 
Kituuttamalla kesän yli
Ai että YTK:sta saa nopeasti... Itse odotellut kesäkuun alusta lähtien ansiosidonnaisia YTK:sta ja vasta tänään näytti, että hakemus on käsitelty. Rahoja voin hyvällä tuurilla odotella ensi viikolla.
Tähän mennessä on pitänyt hakea toimeentuloa yhdelle kuukaudelle, EU-ruokapaketteja ja jopa nöyrästi pyytää tälle kuukaudelle maksusitoumusta ruokakauppaan seurakunnalta. Ruokaa on pakko saada, lapsia ei ainakaan voi nälässä pitää, vaikka itse sitten kärvistelisi.
Linjat pysyvät ainakin kunnossa eikä tule tuhlattua. Siitä YTK on ainakin pitänyt huolen. Muuta hyvää en näe koko liitossa.
 

Yhteistyössä