Kauankohan kestää lukea 52 sivua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cet:
Suomeksi jos on, niin tunti?

No siitä ei paljon jää mieleen, varsinkin jos on tiukkaa asiaa tuo 52 sivua.

Jos on aikaa, voi lukea sitten uudestaan vaikka huomisaamuna. Riippu aikataulun tiukkuudesta. Mutta tietysti kaikilla on eri tahti lukea.

Voi, kun oliskin aikaa lukea tätä pelkkää 52 sivua muutaman päivää, vaan ei todellakaan ole. Sen lisäksi pitää lukea muutama (300?) sata sivua. Tää 52 sivua on vaan yksi osa tenttimateriaalia, yksi "artikkeli". Eli siis on tiukka aikataulu. Perjantaina on tentti. Onneksi tää artikkeli vaikuttais olevan aika tuttua asiaa =) Nyt, kun sitä oon vähän vilkassut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi, kun oliskin aikaa lukea tätä pelkkää 52 sivua muutaman päivää, vaan ei todellakaan ole. Sen lisäksi pitää lukea muutama (300?) sata sivua. Tää 52 sivua on vaan yksi osa tenttimateriaalia, yksi "artikkeli". Eli siis on tiukka aikataulu. Perjantaina on tentti. Onneksi tää artikkeli vaikuttais olevan aika tuttua asiaa =) Nyt, kun sitä oon vähän vilkassut.

Niin ajattelinkin, siksi sanoin tunti. Tunti tänään ja kertaus huomenna. :)

Niin ajattelinkin, siksi sanoin tunti. Tunti tänään ja kertaus huomenna. :)

Tää oli aika realistinen :) Yritetään! Tänään pitäisi ehtiä vielä tutustua vähän muuhunkin tenttikirjallisuuteen...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
luet tänään tarkemmin ja alleviivaat tärkeimmät kohdat, huomenna nopeempi kertaus alleviivattujen avulla :wave:

Kiitos vinkistä :) Näin taidankin tosiaan tehdä!

Oliko tämä uusikin vinkki? Näinhän opetettiin tekemään jo ala-asteella aikoinaan :-)

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
luet tänään tarkemmin ja alleviivaat tärkeimmät kohdat, huomenna nopeempi kertaus alleviivattujen avulla :wave:

Oliko tämä uusikin vinkki? Näinhän opetettiin tekemään jo ala-asteella aikoinaan :-)

riippu ihan siitä että millon sen ala-asteensa on käyny. mulle ei ainakaan opetettu siellä... :o

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

Ei ollu uusi. Mut en ollut ajatellut tota tällä kertaa tehdä, kun ajattelin, että on kuitenkin sen verran tuttu aihe kyseessä. Ei kuitenkaan pidä liian itsestään selvinä sellaisiakaan tekstejä pitää ;)

Tosin, ei mullekaan ole tätä ala-asteella opetettu ja joka tapauksessa, jokaisellehan tulee ihan omat tapansa, joilla oppii parhaiten. Kun aikaa on vähän niin on tää päättömän mainitsema (kaikille varmasti tuttu) tapa hyvä, voi sit kertailla muilla kerroille ne tärkeimmät asiat, useampaan otteeseen. Ja kertaushan harvoin on turhaa :)

Oho. Tasan tunti siitä, kun kirjoitin ja nyt on artikkeli luettu :) Siinä oli kyllä monta sivua lähteitä jne., että ei ihan 52 sivua lukemista ollut.

Hyvin siis veikkasin ;)

Jep :D Itse en osannut oikein arvioida, mut tosiaan tunti siinä meni :) Jos olis ollut vaikeampaa tekstiä ja ennestään ihan vierasta niin olis varmasti paljon kauemmin menny, tietenkin. Mut nyt meni toi tasan tunti :D

Yhteistyössä