Kauanko vauvan väri voi olla punainen/keltainen?

• Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Onko bilirubiini ollut missään vaiheessa koholla, onko sitä seurattu sairaalassa tai kotiinpääsyn jälkeen?
oli koholla vielä viikon iässä, mutta 50 alle valohoitorajan, joten lakattiin seuraamasta...

Meidän poitsu on 6vko ja vieläkin keltainen, silmänvalkuaisia myöten. Bilirubiinin seuranta jo lopetettiin, koska oli laskusuuntainen. Pääasia on, että vauva herää syömään usein. Mun piti alkuun herätellä.

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Meidän poitsu on 6vko ja vieläkin keltainen, silmänvalkuaisia myöten. Bilirubiinin seuranta jo lopetettiin, koska oli laskusuuntainen. Pääasia on, että vauva herää syömään usein. Mun piti alkuun herätellä.

Tällä kanssa keltaiset silmämunat ja ikenet vielä, nenänpää myös. mutta neuvolassa meinasivat, että jos paino nousee, ei pitäis olla hätää?? Väri vain tosi kumma ja meidän aiemmilla lapsilla ei ole kestänyt näin kauaa...

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Nyt kun katsoin kuvia meidän tytöstä vauvana, niin oli vielä ristiäisissäkin vähän keltainen. Ikää oli silloin muistaakseni 6-7 viikkoa.

Kiitos vastauksesta, joillakin se kai sitten vain kestää kaummin sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Tällä kanssa keltaiset silmämunat ja ikenet vielä, nenänpää myös. mutta neuvolassa meinasivat, että jos paino nousee, ei pitäis olla hätää?? Väri vain tosi kumma ja meidän aiemmilla lapsilla ei ole kestänyt näin kauaa...
Syntyikö vauva ennenaikaisesti? Meidän 36+5.

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Syntyikö vauva ennenaikaisesti? Meidän 36+5.

No ei kovin paljoa, n. 37-38 viikolla(2 laskettua), mutta käynnistettynä, eli ei ois ihan vielä luomusti silloin syntynyt.

Yhteistyössä