Kauanko tota siivousta ja käsien jynssäystä muuten kuuluu jatkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tänään otettu Vermox-kuuri kihomatoihin koko perhe. Olen siivonnut jo tänään, mutta huomenna sitten petivaatteiden vaihto ja normi viikkosiivous. Ohjeena oli että lääkkeen ottoa seuraavana päivänä nuo hommat.

Mutta mitenkäs kauan tuota pitää jatkaa, että heitän koneeseen pyyhkeet aina yhden käytön jälkeen ja tuota järjetöntä siivousta ovenkahvoihin yms?

ovenkahvojen sijaan minä ottaisin sen käsidesin vessaan ja se pitäisi riittää. kertaputsaus niille kahvoille yms kun eliminoidaan tartuntojen eteneminen vessapaparia pidemmälle. ja miksi pyyhkeitä pesuun tai pyyhkeitä yleensä. käsienpesu, ravistelu kuivaksi ja sitten se käsidesi. noin menee meillä mahataudissa eikä tartunnat leviä tautitapausta pidemmälle. Ja lyhkäset kynnet on ainakin lapsille tärkeä juttu kihomatojutussa ja muutenkin, ap:lle itselleen en uskalla ehdotella

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ovenkahvojen sijaan minä ottaisin sen käsidesin vessaan ja se pitäisi riittää. kertaputsaus niille kahvoille yms kun eliminoidaan tartuntojen eteneminen vessapaparia pidemmälle. ja miksi pyyhkeitä pesuun tai pyyhkeitä yleensä. käsienpesu, ravistelu kuivaksi ja sitten se käsidesi. noin menee meillä mahataudissa eikä tartunnat leviä tautitapausta pidemmälle. Ja lyhkäset kynnet on ainakin lapsille tärkeä juttu kihomatojutussa ja muutenkin, ap:lle itselleen en uskalla ehdotella

Käsidesillä ei ole mitään hyötyä kihomatojen kannalta. Se EI tapa/poista matojen munia.Lyhkäset kynnet on tosiaan ihan must-juttu matoja vastaan kamppailtaessa. Ja meillä oli muutaman viikon käytössä vessassa paperiset käsipyyhkeet, jotka siis heitettiin roskiin käytön jälkeen.

Yhteistyössä