Kauanko teillä on kestänyt vuodot kaavinnan jälkeen??

Eli kuinka pitkään teillä kesti vuodot kaavinnan jälkeen? Mulla on nyt kestänyt jo kuukauden päivät, lukuunottamatta välissä vuotamatonta viikkoa. Tarkastuksessa olen käynyt ja kaikki kuulema "kunnossa"??? Tuntuu todella toivottomalta!!!
 
Täällä kunnon vuoto kesti vain päivän ja sen jälkeen pientä tuhruttelua tuli noin 4 päivää. Kaavinnasta oli mennyt 17 päivää, kun alkoi aivan kirkkaan punainen (ei siis menkkavuodon näköinen) vuoto, jota oli 2 päivää. Luulin sitä aluksi kuukautisiksi, mutta sitten se loppui kuin seinään... Siitä meni 10 päivää eli kaavinnasta 28 päivää ja taas alkoi vuoto, mutta tällä kertaa menkkamainen vuoto, jota on nyt kestänyt 4 päivää. Sen verran runsasta vuotoa on, että varmaankin kestääkin vielä muutaman päivän ajan.

Tiedän todella miltä tuntuu odottaa epätoivoisesti kunnon kuukautisia, jotta uusi yritys voisi alkaa!! Toivon tosiaankin, että sinäkin pääsisit tuhruttelusta :hug: Kyllä se vielä siitä tasaantuu!
 
Mulle tehtiin kaavinta 17 viikolla ja jälkivuoto kesti reilut kolme viikkoa. Pitkä aika.. Viisi viikoa kaavinnasta alkoi sitten oma vuoto ja mielenkiinnolla odottelen miten pitkään nämä vuotaa, neuvolan jälkitarkastuskin siirtyy nyt sitten tämä myötä..

Mullakin se kaavinnan jälkeinen vuoto väheni ihan olemattomiin jo sillon loppupäivinä.. Inhottavia asioita mutta eiköhän se ala sinullakin jo kohta helpottamaan vuodon suhteen :hug:
 
Mulla vuoto oli semmoista niukkaa menkkavuotoa ja loppupäivät tuhrua, joka välillä loppui mutta sitten saattoi taas parin päivän päästä alkaa. Nyt näyttäisi loppuneen tuhruttelukin. Tätä siis kesti noin 11 päivää. Nyt vaan menkkoja odottelemaan..! Toivon että Mammastiina sullakin vuotelut loppuisi pian!!
 
Nyt näyttäis vihdoin olevan vuodot ohi. Tiistaista asti ei ole tullut kuin muutama "haamuviiva" paperiin jos kovasti rehkinyt. Lääkäri arveli että ois nyt ollut menkat putkeen eli kierto ois sama kuin ennen. No sehän selviää vasta kun uudet menkat tuleva.
 

Yhteistyössä