kauanko teillä pikkuinen keuhkokuumessa ollut sairaalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukeseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukeseen

Aktiivinen jäsen
20.03.2006
1 087
0
36
Meillä tämä 2,5v esikoinen joutui perjantaina sairalaan keuhkokuumen takia :( On vieläkin tiputuksessa, saa lisähappea ja lääkkeitä suoraan suoneen. Lääkäri ei vielä tänäkään iltakieroksella puhunut mitään kotiin pääsystä. Tänään poika oli kyllä jo pirtempi, jaksoi jopa kiukutella ;)
Niin kauanko teillä on pikkuiset ovat joutunut ole sairaalassa keuhkokuumen takia?

Ja ennen kun joku ihmettelee, miksi äiti on kotona koneella, eikä sairaan lapsen luona sairaalassa, niin isi on kyllä sairaalassa pojan luona. Ollut alusta asti, kun toi isin perään oleva pikkuinen kelpuutti sairaalakaveriksi isin eikä äidin.

niin mä oon ite ollut joskus 9vuotiaana keuhkokuumeessa sairaalassa ja olin siel 4tai 5vrk. en sen kauemmin. mut yleensä noita pikkusia pidetään n.viikon verran,jotta tauti varmasti on saatu kuntoon.

"meidän pikkuinen" (= 14v)ollu n.4-5vrk.Heti kun kuume on saatu laskeen pysyvästi alle 38. Aina alotettu suonen sisäsesti anitibiootti ja kun todettu paris päiväs ettei auta,niin lisätty toista merkkiä suun kautta.Sitten tuo onkin jo tepsinyt.
Pienenä oli sama juttu.
Useesti on et tulehdudarvot vaan nousee sairaalassakin lääkkeitä huolimatta ja sitä säikähtää kovin.Mut sillee se useimmiten menee.Sit ne kyl laskeekin rajusti kun tauti helpottuu.
Jaksuja sairaala rumbaan sinne!!!

mun tytär oli n.3,5 v. kun oli keuhkokuumeessa ja sairaalassa oltiin jotain pari viikkoa!! 10 pv ainakin. sai lisähappea ym.lääkkeet suoneen ja just ton hapen takia ei voitu lähteä kotiin,kun sitä joutui hengitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
"meidän pikkuinen" (= 14v)ollu n.4-5vrk.Heti kun kuume on saatu laskeen pysyvästi alle 38. Aina alotettu suonen sisäsesti anitibiootti ja kun todettu paris päiväs ettei auta,niin lisätty toista merkkiä suun kautta.Sitten tuo onkin jo tepsinyt.
Pienenä oli sama juttu.
Useesti on et tulehdudarvot vaan nousee sairaalassakin lääkkeitä huolimatta ja sitä säikähtää kovin.Mut sillee se useimmiten menee.Sit ne kyl laskeekin rajusti kun tauti helpottuu.
Jaksuja sairaala rumbaan sinne!!!

Kiitos vastauksesta :flower:
Eli ei vielä mitään paniikkia sinäänsä, kun poika ollut sairaalassa vasta reilut 2vrk. Itsestä kun se aika vaan tuntuu niin pitkältä, miksei sairaus helpottaa. Mutta nämä vastaukset jo kyllä helpottivat =)

Yhteistyössä