Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:paljonkos sulla on nyt viikkoja?
Sitä ei nyt kysytty..Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kummassakaan ei mennyt maha sekaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Mulla meni illalla, yötävasten alko tapahtua aivan tosissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:paljonkos sulla on nyt viikkoja?
37+6. Tasan samat viikot millä nuorin on syntyny. Siis tällä hetkellä nuorin.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...![]()
juu ei varmaan :/
koska mulla ainaki maha tyhjeni oikeesti ihan perusteellisesti, samalla alko heti säännölliset supistukset.
ehkä sulla vauva vaan painaa johonki silleen että suolen on tyhjennyttävä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...![]()
koska mulla ainaki maha tyhjeni oikeesti ihan perusteellisesti, samalla alko heti säännölliset supistukset.
Niin tai jos se vaan eilen harjoitteli miten suolen tyhjennys tapahtuu ja alkaa sit vasta tänään.Joo, toiveajattelua. Tiedän...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...![]()
Niin tai jos se vaan eilen harjoitteli miten suolen tyhjennys tapahtuu ja alkaa sit vasta tänään.Joo, toiveajattelua. Tiedän...
Mulla on sama homma kun sulla. Yleensä kun supistukset alkanu niin suoli tyhjentynyt kunnollla ja monesti. Nyt odotan synnytystä tulevaksi taas ja suurin piirtein joka toinenpäivä suoli tyhjenee mut synnytys ei ala![]()