Kauanko teidän toimitukset Hobby Hallista on kestäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä tilasin kaks mattoa varmaan kolme viikkoa sit eikä mitään ole kuulunut :O Sähköpostiin tuli tilausvahvistus heti tilaamisen jälkeen,mut ei mitään lähetysilmoitusta eikä mitään. Tilausvahvistuksessa luki että tuotetta on varastossa. Kauanko mä vielä odottelen,vai onkohan nyt käyny joku kämmi?

Kannattaa soittaa sinne asiakaspalveluun. (ootko muuten rekannu ittes sinne sivuille et voit seurata paketin kulkua).

Mulla on mattojenkin tulo (tosin snadeja 120cm) kestäny max 5pv muut tilaukset n.4päivässä.

[QUOTE="vieras";24817481]Mä tilasin kaks mattoa varmaan kolme viikkoa sit eikä mitään ole kuulunut :O Sähköpostiin tuli tilausvahvistus heti tilaamisen jälkeen,mut ei mitään lähetysilmoitusta eikä mitään. Tilausvahvistuksessa luki että tuotetta on varastossa. Kauanko mä vielä odottelen,vai onkohan nyt käyny joku kämmi?[/QUOTE]

Tilausvahvistuksessa voi lukea että tuotetta varastossa/saatavilla. Erikseen on tullut postin mukana ilmoitus että tuote onkin loppunut.

Mä oon jo pitkään tilaillu hobbyhallista tavaraa, kun on aina ollu nopee toimitus ja hinnat ok. No nyt sit tilasin tietokoneen ja näytön pari viikkoo sitten. Kumpaakaan ei oo kuulunu, mutta laskut tuli. Asiakaspalveluun oon kaks kertaa soittanu ja kummallakin kerralla on sanottu, että he pistävät viestiä eteenpäin -.-

viikossa on kyllä aina tänneki tulut :)

toivottavasti tuee seuraavakin lähetys ajallaan kun tilasin lapsille jouluksi pakettiin juttuja jotka haluan saada hyvissä ajoin ihmeteltäväksi.. ja ristiäisiä ajatellen uuden kameran, ne oisi jo kuun vaihteessa...

hobby hallilat tässä taannoin ja odotin ja odotin pakettia mutta ei kuulunut..no aloin selvitteleen, niin olikin epähuomiossa jäänyt viimeinen erä toisesta tuotteesta maksamatta.