kauanko sitä kestää sekoamatta?

Mulla meni syksyllä viisi viikkoa niin, että nukuin vain 1-2 tuntia yössä. Sitten oli pakko lähteä hakemaan apua. Tuntui, että seinät kaatuivat päälle. Yöllä kaikkia ongelmani tuntuivat tuhat kertaa suuremmilta kuin päivällä. Olin psyk.osastolla "unikouluss" ja sain apua. Viime helmikuussa olin sairaalassa unitutkimuksessa ja selvisi syy unettomuuteeni tai heräilyyni kesken unen; levottomat jalat ja sain lääkityksen. On hieman auttanut.

Tuttua!! Itelläni kanssa välillä noita unettomuusjaksoja. Pahimmilaan valvonu lähemmäs viis vuorokautta putkeen nukkumatta yhtään välissä. Siinä vaiheessa oli kyllä nuppi niin sekasin etten tienny mitenpäin olla. Hyvä etten hakannut päätä seinään. Itkin ihan pienestä ja tuntui että olisin kirjaimellisesti menettämässä järkeni. Mun ajatusten juoksussa ei ollu enää mitään järkeä, puhuin ihan höperöitä ja kuvittelin omiani. Eikun lääkäriin hakemaan lääkettä ja mars! Kannattaa myös selvittää päätä vaivaavat asiat, vaikuttaa suuresti unen saamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:
Sun tarvii rakas saaha apua!!! :hug:
kunhan sais sen ukon kotiin... seki helpottais jo vähän, ku ei tarvi yksin nukkuu...
tästä tuli mieleen,et nuorempana en saanut nukuttua, olin valvonu jo2 kk,nukkuen just tuollasia pikkupätkiä,ni nykynen mieheni (ei ollut sillon viel) pyys kattoon elokuvaa ja kainaloon viereensä,ni vartti ja nukuin siin todella hyvin. Vasta ku mies lähti pois vierestä,ni heräsin. Aattelin sillon et mä menen naimisiin ton miehen kans :LOL:

Mutta joo,sun kannattas varmaan hakea jotain apua. Mä en tajunnu sillon et vois saada jotain keksusteluapua tai lääkärissäkin ois voinu sen unettomuuden takia käydä.

Yhteistyössä