kauanko pillereiden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli81

Vieras
kauanko teillä on mennyt pillereiden lopettamisen jälkeen aikaa ennen kuin kierto on tullut normaaliksi?
Meillä on tässä tehty yhteinen päätös pikkuihmisen hankintaan ja olen lopettanut pillerit. Olisi kiva tietää vähä jotain aikoja ettei turhia sitten haaveile.

Vuosi on venähtänyt nopeasti ja nyt on otettu avuksi terolutit.
Ei vielä mitään tasaantumista lähinnä kierron lyhentymistä.

Tosin pillereitä napsin 10 vuotta, joten ei ihme ettei elimistö oikein heräile :/

lopetin pillerit ja kahden viikon päästä lopetuksesta tuli vuoto.kuukausi siitä vuodosta kierto normaali ja tarkka ilman pillereitä. söin nimipillereitä 10 vuotta.

Olin syönyt pilleritä 10v, ja sitten kun lopetin pillerit niin seuraavan kierron menkoja ei tullut. Olin tullut heti raskaaksi. Saimme potran pojan.Nyt 5v päästä lopetan taas pillerit ja saapi nähdä miten nyt käy.

Mulla oli heti suht oikea kierto kun lopetin pillerit. Ensimmäiset 4 kk taisi olla noin 30 pv kaikki, sitten alkoi palautumaan tähän normaaliin noin 35 päivään.

Ehkäisy lopetettu ja ekoja menkkoja odotellaan, kp 55 menossa...

Pillereitä söin kahdeksan vuotta, montaa eri merkkiä, viime puoli vuotta ehkäisylaastari.

Kai sitä pitää vielä varmuuden vuoksi tehdä toinen testi

no eipä tässä sitten kait voi muuta kun toivoa että kuuluis niiden joukkoo joka mäjähtää heti raskaaksi ekalla. Olen positiivisella mielellä liikkeellä. ovis pitäis olla laskurin mukaan 8-9.7.05 pvä. Peukut pystyyn :)

Itse popsin pillereitä 7-vuotta putkeen mutta gynen mielestä sillä ajalla ei ole suurta merkitystä. Katotaan sitten ensi kierrossa on vai ei.

Vuosi kohta täynnä pillereiden lopettamisesta ja ei ne vieläkään ole tasaantunut. Eikä tietoakaan että minkä pituisia kierrot ovat. Tutkimukset meneillään, ei lääkitystä vielä.

Pillereiden lopettamisen jälkeen kierto on ollut normaali kp 24-28. Kahdeksan vuotta söin pillereitä, nyt yhdeksän kuukautta ilman ehkäisyä, mutta raskaaksi en silti ole tullut. Vaikka kierto on säännöllinen ja normaali ollut ennen pillereitä, pillereiden aikaan sekä nyt ilman ehkäisyä, on tietysti helppoa kun tietää, että mikä päivä kuukaudessa on menossa ovulaation suhteen yms. muttei se meikäläisen raskaaksituloon ole toistaiseksi auttanut.

Yhteistyössä