Kauanko odottaa yhteydenottoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kävi näin, tapasin eilen mukavan vähän päälle 3-kymppisen miehen ja juttu luisti. Eronnut jokin aika sitten tyttöystävästä, ei lapsia. Kävin hänen luonaan mutta seksiä ei harrastettu vaan hän olisi halunut minun jäävän vain nukkumaan mutta en voinut. Vaihdoimme numeroita ja hän pyysi ilmoittamaan kun olen päässyt kotiin.
No tänään vaihdettiin muutama txt ja hän soitti. Juteltiin tovi ja hän varovasti sanoi ettei halua nyt seurustella mutta haluaisi kyllä tavata. Tämä ymmerrettävää kai kun ero on vielä suht tuore, ja tapailu sopii minullekin tässä vaiheessa paremmin. Hän lupasi soitella että milloin tavataan. Kysymys kuuluukin, kauanko odotan?

[QUOTE="Vieras";28670861]Kävi näin, tapasin eilen mukavan vähän päälle 3-kymppisen miehen ja juttu luisti. Eronnut jokin aika sitten tyttöystävästä, ei lapsia. Kävin hänen luonaan mutta seksiä ei harrastettu vaan hän olisi halunut minun jäävän vain nukkumaan mutta en voinut. Vaihdoimme numeroita ja hän pyysi ilmoittamaan kun olen päässyt kotiin.
No tänään vaihdettiin muutama txt ja hän soitti. Juteltiin tovi ja hän varovasti sanoi ettei halua nyt seurustella mutta haluaisi kyllä tavata. Tämä ymmerrettävää kai kun ero on vielä suht tuore, ja tapailu sopii minullekin tässä vaiheessa paremmin. Hän lupasi soitella että milloin tavataan. Kysymys kuuluukin, kauanko odotan?[/QUOTE]

Mikset itse kysy? Minä ainakin arvostan oma-aloitteellisuutta :)

No kun se jäi niin että hän soittaa.. Tai nyt aloin miettiä omiko se niin että soitellaan vai soittelen myöhemmin.. Voi kääk! No anyway, onko pari päivää ok odotella ja soittaa sit vaikka itse?

Ja anteeksi nyt mutta mitä vittua jotkut alkaa heti kitistä, että mä en halua nyt seurustella, kun on EILEN tavattu???? Eronnut tai ei, niin eikö aluksi aina tapailla.

[QUOTE="Vieras";28670903]No kun se jäi niin että hän soittaa.. Tai nyt aloin miettiä omiko se niin että soitellaan vai soittelen myöhemmin.. Voi kääk! No anyway, onko pari päivää ok odotella ja soittaa sit vaikka itse?[/QUOTE]

Ok ok, oot nyt jostain syystä epävarma, mitä sanottiin ja kuka sanoi ja miten sanoi. Yleensä se ei lupaa kovin hyvää, sillä jos kiinnostusta on molemmin puolin tarpeeksi, asiat menevät ihan luontevasti eikä noita kuka soittaa milloin missä ja miksi tarvitse harkita.

Oota nyt vaan et se mies soittaa. Älä soittele parin päivän päästä ite.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28670892:
Mikset itse kysy? Minä ainakin arvostan oma-aloitteellisuutta :)
Tuntuu siltä että useimmat naiset tänä päivänä rääkyvät kyllä tasa-arvon perään joka asiassa mutta näissä tutustumis- ja treffailuasioissa elävät vielä jollain eri vuosisadalla ja odottavat perse homeessa että unelmien prinssi karauttaa paikalle valkoisella ratsulla ja kaappaa kyytiin eikä itse tarvi tehdä mitään muuta kuin kikatella.

Sitten vielä ihmettelevät jos jäävät yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörmör;28670927:
Ok ok, oot nyt jostain syystä epävarma, mitä sanottiin ja kuka sanoi ja miten sanoi. Yleensä se ei lupaa kovin hyvää, sillä jos kiinnostusta on molemmin puolin tarpeeksi, asiat menevät ihan luontevasti eikä noita kuka soittaa milloin missä ja miksi tarvitse harkita.

Oota nyt vaan et se mies soittaa. Älä soittele parin päivän päästä ite.

Joo, kyllä mä aika varma olen että sanoi soittavansa myöhemmin.
Yleensä tämmösiä edes tule mietittyä, sitä vaan ottaa luurin käteen ja soittaa jos siltä tuntuu. Nyt vaan tosiaan pidin tyypistä mutta en halua säikäyttää yli-innokkuudella.

Ja täällä vielä toiset samanlaiset jakavat täysin urpoja neuvoja niinkuin tämä.

Dumbasses.

Musta tuntuu, että sä sekoitat nyt omat traumasi naisten kanssa tähän juttuun. Tässä tapauksessa mies on just eronnu ja sanoi ettei halua seurustella. Eri tilanteet vaatii erilaista käytöstä, kai nyt sen tajuat.

Se miten naiset noin yleensä deittailessaan käyttäytyy, ei kiinnosta mua, neuvoin vain tässä kyseisessä tilanteessa olevaa aloittajaa. Sanoinhan aiemmin myös, että kiinnostuksen ollessa molemminpuolista ja riittävää, asiat menevät ihan omalla painollaan.

[QUOTE="elsa";28671053]jos hän sanoi soittavansa niin sehän tarkoittaa että sinä et nyt soittele tai tekstaile yhtään minnekkään.[/QUOTE]

Ei miehet ajattele tuollaisia. Oma-aloitteisuus on plussaa, ainakin saa tietää mitä miehen päässä liikkuu eikä tartte sen enempiä enää miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28671067:
Ei miehet ajattele tuollaisia. Oma-aloitteisuus on plussaa, ainakin saa tietää mitä miehen päässä liikkuu eikä tartte sen enempiä enää miettiä.

No tuskinpa jokaikinen mies ajattelee samalla tavalla.
Sitäpaitsi ap:han on jo saanut tietää mitä miehen päässä liikkuu, eli mies ei halua seurustella, mut aikoo soittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28671067:

Ai tässäkin tapauksessa kun mies on eronnut vähän aikaa sitten ja sanoi soittavansa..?

[QUOTE="Vieras";28671078]Ai tässäkin tapauksessa kun mies on eronnut vähän aikaa sitten ja sanoi soittavansa..?[/QUOTE]

Jos mies haluaa vain tapailla ainakin näin alkuun niin anna soittaa, voit huoleti viikon odottaa rauhassa. Voihan olla kun tapailette aikanne ja erosta kuluu aikaa haluattekin seurustella. Aika ratkaisee aina. Tsemppiä!

Tuntuu siltä että useimmat naiset tänä päivänä rääkyvät kyllä tasa-arvon perään joka asiassa mutta näissä tutustumis- ja treffailuasioissa elävät vielä jollain eri vuosisadalla ja odottavat perse homeessa että unelmien prinssi karauttaa paikalle valkoisella ratsulla ja kaappaa kyytiin eikä itse tarvi tehdä mitään muuta kuin kikatella.

Sitten vielä ihmettelevät jos jäävät yksin.

Mä olen ainakin tehnyt oman osani oma-aloitteisuuden suhteen. Edellinenkin suhde lähti niin, että minä otin ekojen treffien jälkeen yhteyttä. Kappas, olen taas sinkku. Mies ei olisi ilmeisesti ottanut minuun ikinä yhteyttä, jos minä en olisi ottanut häneen. Kyllä se vaan valitettavasti niin on, että tasa-arvo ei tämän asian suhteen toteudu IKINÄ.

Ainoa hyvä suhde elämässäni on ollut silloin, kun MIES on tehnyt aloitteen ensitapaamisen jälkeen. Harmi vaan, että väliimme tuli Atlantti.

Yhteistyössä