Kauanko luulette, että mieheni kestää ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kohta sä olet ilman, mutta miehes ei ;)

Selitäpä mulle miten mä pakotan mieheni olemaan ilman? Kyllä se nyt piru vie huomaa jos mä teen aloitteen mutta en sitten saakaan orgasmia. Ja se oli tässä se ongelma. Sunko ratkaisu on, että mä teeskentelen? Mieheni tätä ehdotti ja halusi. Mä en ole missään vaiheessa ollut antamatta tai pihdannut. Mieheni vaan "suuttui" siitä kun en saa orgasmia.

Toisaalta kyllä ymmärrän ap:ta, en miekään alkais mitään esittämään..
Eikä mies kyllä haluiskaan, ilman että mie haluisin.
Koitahan hoitaa se stressin syy pois päiväjärjestyksestä:) Tsemppiä teille!

Mulla on ongelmana haluttomuus, ja meillä ollaan pisimmillään oltu 3 kk ilman seksiä, kun mies on yrittänyt "kostaa" mulle haluttomuuttani siten, ettei oo itekkään tehny aloitetta. Mut ei tehny mulle kyllä tiukkaakaan, voisin ihan kevyesti elää ilman seksiä. Mä tunnen halua todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kohta sä olet ilman, mutta miehes ei ;)

Selitäpä mulle miten mä pakotan mieheni olemaan ilman? Kyllä se nyt piru vie huomaa jos mä teen aloitteen mutta en sitten saakaan orgasmia. Ja se oli tässä se ongelma. Sunko ratkaisu on, että mä teeskentelen? Mieheni tätä ehdotti ja halusi. Mä en ole missään vaiheessa ollut antamatta tai pihdannut. Mieheni vaan "suuttui" siitä kun en saa orgasmia.

Ei vaan tolla asenteellasi...

Alkuperäinen kirjoittaja marja:
Mulla on ongelmana haluttomuus, ja meillä ollaan pisimmillään oltu 3 kk ilman seksiä, kun mies on yrittänyt "kostaa" mulle haluttomuuttani siten, ettei oo itekkään tehny aloitetta. Mut ei tehny mulle kyllä tiukkaakaan, voisin ihan kevyesti elää ilman seksiä. Mä tunnen halua todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.

Ja meillä oltu pisimmillään 4 vuotta... Nyt on onneksi tuo kuiva kausi päättynyt, vaikka myös meillä mies on se, joka ei ikinä tee aloitetta. Mua huvittaisi pari kertaa viikossa, useemminkin jos mies haluaisi. Mutta sille riittäisi kerran kuussa. Jos mä en tekisi (aina) aloitetta, me ei harrastettaisi seksiä varmaan ikinä.

En mäkään helpolla orgasmia saa, mies ei silti ole siitä "suuttunut". Mä nautin seksistä silti, enkä alkaisi teeskentelemään. Ymmärrän siis ap:tä.

Yhteistyössä