Kauanko koskenlaskija juusto säilyy avattuna jääkaapissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nestle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
ottaa sen paketin käteen ja katsoo mikä siinä on päivämäärä tai lukeeko et säilyy avattuna x päivää. ja ton x:n kohdalla on joku luku.

Paketissa sanotaan vain kauanko säilyy avaamattomana. Kai mä nyt sen verran älyän,että olen paketista katsonut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ottaa sen paketin käteen ja katsoo mikä siinä on päivämäärä tai lukeeko et säilyy avattuna x päivää. ja ton x:n kohdalla on joku luku.

Paketissa sanotaan vain kauanko säilyy avaamattomana. Kai mä nyt sen verran älyän,että olen paketista katsonut.

Kyllä se säilyy siihen pvm asti. Muistat vaan tosiaan kääriä sen hyvin, ettei pääse kuivumaan.

jos siinä on päivämäärä niin silloin se säilyy avattuna tai avaamattomana siihen asti. mut jos siinä lukee erikseen et säilyy 4 päivää avaamisen jälkeen niin sit niin. kui vaikeaa täs maailmassa voi olla?

jos siinä on päivämäärä niin silloin se säilyy avattuna tai avaamattomana siihen asti. mut jos siinä lukee erikseen et säilyy 4 päivää avaamisen jälkeen niin sit niin. kui vaikeaa täs maailmassa voi olla?

Mutta jollei siinä lue muuta kuin parasta ennen päivä?

ääääärrrrhhhhhg! parastaennenpäivä. säilyy siihen päivään avattuna tai avaamattomana.

Ei pidä paikkaansa. Ennen oli niin, että jos paketissa ei lue kauanko säilyy avattuna niin säilyy niin pitkään kuin paketissa lukee oli sitten avattu tai avaamaton. Nykyään tämä ei pidä paikkaansa ja tuntuu olevan varsin salaista tietoa, että kuinka kauan säilyy. Esimerkiksi turkkilaisessa jogurtissa on päiväys pitkälle, mutta ei säily kuin viikon avattuna ja tästä ei mitään tekstiä pakkauksessa.

Yhteistyössä