Kauanko kipu verikokeen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Netskuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Netskuli

Vieras
Olin maanantaina verikokeessa toinen raskaus joten siihen ne perinteiset.
Söin aamulla mutta en hirveesti.

3 putkiloa kun otettiin niin sanoin että kipu oli tosi kova ja sen jälkeen meni taju. Kun tulin tajuihin alkoi oksennus.
Oli koko päivän heikossa kunnossa.

Käsi oli ihan sairaan kipee. Ihan mieletön kipu ja kun koskin pisto kohtaan meinas taju lähtee ja sit alko oksennus.

Kun pistettiin niin se kipu tuntu siltä että ois menny suonen "takaseinästä" läpi.

Maanantaina kädellä ei voinut tehdä mitään ja särky oli kovaa. Oli hieman myös turvoksissa pistokohdan vierestä...

Nyt käsi on vielä koskettaessa tosi kipeä ja jos suoristaa niin sattuu. En siis voinut edes suoristaa aiemmin kättä.

Nyt tuota verenpurkaumaa kädessäon laajasti, mutta ei tasaista mustelmaa.
ja tosiaan tosi pitkälle tuo menee....

Ei koskaan ollu vastaavaa vaikka pistetty on vaik kuinka paljon ja luovuttanutkin olen.

on myös kasi mustunu joskus tosi pahasti mutta kipu ei koskaan ollu näin kovaa.... ja pitkään.

kuinka pitkään siis on teillä kestäny kipu ja onko joillain vastaavaa kokemusta?

mulla hoitsu kerran tökkäs hermoon ja tuntui että käsi irtoo ku sattu niin hemmetisti! oli kaamee kokemus. mutta ei kyl ollu sen jälkeen mitään tollasta.. jännää

no lukasin muutaman jutun kun googlen kautta etin.
jollain oli tulehtunu
ja kuulemma joillain on kestäny 3 viikkoa kipu... no kait se on kärsitäävä ja normaalia?

Toisaalta en tiedä oonko kauanko ollu tajuttomana enkä tiedä painoiko verikokeen ottaja pistokohtaa. Itse painoin sen mitä oksentamiselta kerkesin... josko sitten voisi sekin pahentaa tilannetta.....

Mulle tuli hermotuppeen vaurio pistosta.(vaikkakin eihän ne sitä myönnä)
Kipu on pahimmillaan kun ojentaa käden suoraksi. Kesti mulla reilu puolivuotta ennen kun oli täysin kivuton.
Sormet oli osittein tunnottomat, en voinut luottaa että käsi "pitää" kiinni koska saatto yhtäkkiä ote herpaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Mulle tuli hermotuppeen vaurio pistosta.(vaikkakin eihän ne sitä myönnä)
Kipu on pahimmillaan kun ojentaa käden suoraksi. Kesti mulla reilu puolivuotta ennen kun oli täysin kivuton.
Sormet oli osittein tunnottomat, en voinut luottaa että käsi "pitää" kiinni koska saatto yhtäkkiä ote herpaantua.

no just... että saa olla onnellinen jos piankin kipu loppuu, mutta saa varautua pitkäänkin kipuun...

Koskaan en verikokeita oo pelänny, mutta nyt en tosiaan niinhin ilosta kiljuen mene (koskaan kyllä ilolla mennytkään)

Yhteistyössä