Kauanko kestää?

Kauanko muilla kestää päästä makeanhimosta yli kun on pari viikkoa mässytellyt suklaalla tortuilla ja pipareilla? Olen innokas laihiksien aloittaja. Jaksan aina maanantain joskus jopa tiistain ja sitten sorrun. En osaa kohta enää kahvia juoda jos ei ole jotain purtavaa samalla. Minkälaisia keinoja muut ovat kokeilleet ja mitkä niistä ovat tehonneet? Olen kahden pienen lapsen yh tällä hetkellä joten ex- tempore iltalenkit ei oikein tule kysymykseen. Kun iltaisin se makean himo yleensä iskee. Ja lohturuoka on minun juttu: ei sellaista iloa tai surua mihin ei ruoka olisi kuulunut tavalla tai toisella.

Samalla ajattelin seurata miten täällä muut onnistuvat laihiksillaan. Mites se kilopino oikein toimii ja voiko siihen liittyä vaikkei alkuun saisikaan painoa putoamaan? :/

Niin kauan kun annat sille periks.. ei kannata ostaa kotiin MITÄÄN makeaa! Sokeripaasto auttais, eli 2vk ilman makeaa; ei edes mehua, jogurttia, hedelmää, ei mitään!

Ite oon pystyny pitää sen kerran mut heti kun sortuu syömään karkkia tai pullaa niin kaikki on menetetty..

Jep. Sen kaks viikkoa kun jaksas olla ilman sokeria, niin se himo häipyy kokonaan. Kokeiltu on tosi hyvin tuloksin! Viime keväänä lähti kiloja tosi hyvin kun vielä jätin pois valkeat viljat . söin tosi pljon proteiineja ja hiilihydraatteina lähinnä hedelmiä ja kasviksia ja maustamatonta jugurttia. Yks mikä vie sitten mekeanhimoa on kun laittaa rasvatonta raejuustoa ja ploittelee siihen appelsiinia ja tai omenan ja sitten vähän mantelirouhetta, Hyvä lohturuokakin iltaselle!!!! Kokemuksella! =)

Yhteistyössä