S sello Vieras 05.05.2009 #1 viikko sitten olen tilannut eikä vieläkään näy. kauan kestää että toimitetaan ruotsista tavara?
Terhikki Aktiivinen jäsen 27.12.2004 2 662 0 36 05.05.2009 #2 Mulla meni viimeksi Elloksen toimitukseen melkein kaksi viikkoa, laitoin parikin ihmettelyä sähköpostilla ja selittelivät että on ruuhkaa. En enää viitsi sieltä tilatakaan, kun moni uudempikin nettiputiikki toimittaa parissa päivässä.
Mulla meni viimeksi Elloksen toimitukseen melkein kaksi viikkoa, laitoin parikin ihmettelyä sähköpostilla ja selittelivät että on ruuhkaa. En enää viitsi sieltä tilatakaan, kun moni uudempikin nettiputiikki toimittaa parissa päivässä.
? ... Vieras 05.05.2009 #3 Minä tilannu sieltä 3 kertaa, ja joka kerta tavara viikossa periilä. Nopeaa toimintaa
? ... Vieras 05.05.2009 #4 Mulla on kans pelkästään positiivisia tilauskokemuksia ellokselta - viikossa perillä. Toisin kuin h&m - esimerkiksi.
Mulla on kans pelkästään positiivisia tilauskokemuksia ellokselta - viikossa perillä. Toisin kuin h&m - esimerkiksi.