Kauanko kestää että uus osoite päivittyy väestörekisterin kautta, esim. kelaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä ainakin postit on siirretty tulemaan jo tänne uuteen osoitteeseen, mut esim. netanttilan sivuille ei ollu päivittyny ja vaikka mä vielä soitin sinne tänään ja annoin uuden osoitteen, niin silti siellä omissa tiedoissa on vanha osoite vielä.

Ei muuten mut on sohva siellä tilauksessa, etteivät lähetä sitä vanhaan osoitteeseen.

Ei lehtikustantajat, nettiputiikit yms. käytä väestönrekisterijärjestelmää osoitetiedoissaan, vaan jokainen ilmoittaa niihin itse osoitteensa.

Väestönrekisterin osoitetiedot menevät lähinnä vain virastoihin, pankkeihin yms. "virallisempiin" laitoksiin. Poikkeuksina yritykset, jotka erikseen mainitsevat käyttävänsä väestörekisterin osoitetietokantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ei lehtikustantajat, nettiputiikit yms. käytä väestönrekisterijärjestelmää osoitetiedoissaan, vaan jokainen ilmoittaa niihin itse osoitteensa.

Väestönrekisterin osoitetiedot menevät lähinnä vain virastoihin, pankkeihin yms. "virallisempiin" laitoksiin. Poikkeuksina yritykset, jotka erikseen mainitsevat käyttävänsä väestörekisterin osoitetietokantaa.

Nyt täytyy sinua hieman oikaista. Monet lehtikustantajat nimenomaan käyttävät väestörekisterijärjestelmää tiedoissaan, lehden takana olevan osoitteen perässä oleva "vtj" tarkoittaa väestötietojärjestelmää. Jompi kumpi tilaamistani vauvalehdistä (en muista oliko Kaksplus vai Vauva) toimivat juuri näin.

Kelaan osoite tuntuu päivittyvän yllättävän hitaasti.

Aika monet paikat nykyään saa osoitteen suoraan, kun tekee postiin ilmoituksen... :attn:
Useimmat lehtitalotkin - ja näin ollut jo vuosia!

Tiiä sit kuin hyvin ne päivittyy mihinkin paikkaan. Mulla tullut aika hyvin kaikki lehdet uuteen osoitteeseen jo kk päästä muutosta. Elisan ja Saunalahden kanssa oon saanu tapella kun välillä laskut tullu Elisalta osoitteeseen, joka oli jo vielä aikaisempi kuin edellinen!? Ja Kelan sivuilla luki mun tiedoissa avopuolisona mun exä! Nykyisen kanssa ollaan asuttu yhdessä viime lokakuusta lähtien. Vähän nauratti :laugh:

Mut periaatteessa kai kk sisällä pitäs päivittyä`?

Yhteistyössä