Kauanko kattelisitte yskää lapsella??

vieras
Aika kauan olen katsellut, siinä vaiheessa olen vienyt lääkäriin, kun se on yöunia häirinnyt. Parit avaavat yskänlääkekuurit söi, eikä syytä löydetty, vaikka kaikki testattiin jopa rasitusastmaa myöden.
 
meijän 2v oli nyt torstaista asti kuumeessa ja lauantai-iltana alotti yskimään. tänään aamulla lääkäriin ja nyt on ainakin tämän yön tyksissä seurattavana, hällä on katsokaas keuhkokuume. niin että kyllä kävisin näyttämässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika kauan olen katsellut, siinä vaiheessa olen vienyt lääkäriin, kun se on yöunia häirinnyt. Parit avaavat yskänlääkekuurit söi, eikä syytä löydetty, vaikka kaikki testattiin jopa rasitusastmaa myöden.
Testaako tk:lääkäri heti ne astma testit jos niitä vaatii?Millasia ne on?Meillä suvussa paljo astmaa ja elukoitakin löytyy..joten vähän jo alannu epäilen astmaa.
 
vieras
Meillä on yskitty marraskuusta asti, monta yötä saattaa mennä ok mut n. kerran viikossa yöllä tulee kova yskän puuska. Nyt sitten tuli flunssa ja yskä paheni. Kysyin neuvolasta, että pitäisikö mennä lääkäriin mut ne sano, että nyt on liikkeellä pitkittynyttä yskää. Kehotti vielä viikon kuuntelemaan mihin suuntaan kehittyy.
 
Kannattaa käydä lääkärillä näyttämässä. Toisaalta virusyskä voi kestää kuusikin viikkoa mutta taas toisaalta parin viikon yskimisen jälkeen voi epäillä myös bakteeritulehdusta, johon antibiootit puree.
 

Yhteistyössä