Kauanko haalarin kengänalusremmin pitäisi mielestänne kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pömppiäisten äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pömppiäisten äiti

Vieras
Kaksi päivää vanha LassieTec-haalari, ja toinen remmi on jo poikki. :headwall:

Ovat sellaista outoa kumimateriaalia. Jo ostopäivänä huomasin, että oli kaksi napinläpeä muuttunut yhdeksi. Tänään sitten kokonaan poikki.

Menee kyllä tosi helposti poikki. Meillä taitaa olla kaikista haalareista jo poikki...
Tietysti kun on noin uudet eikä kuitenkaan varmaan ihan halvat niin kannattaa varmaan käydä näyttämässä liikkeessä josta ostit

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
Vie takaisin liikkeeseen ja pyydä korjauttamaan.

voi kestää aika kauan, kun luultavasi haluavat lähettää koko haalarin takaisin valmistajalle. Jos ei ole varapukua olemassa, on aika tylsää alkaa toista ostamaan. Ja vaikka olisikin, niin välikausipukuja ei kuitenkaan niin kovin kauan tarvita, et menee paras käyttöaika hukkaan. Kaveri lähetti reiman haalarin korjattavaksi ja se oli reissussa aika kauan. helpommalla pääsee kun itse vaihtaa siihen tavallista reikäkumpparia tilalle. Tietysti kannattaa olla yhteydessä valmistajaan suoraan ja antaa palautetta. voi olla, että hyvittävät jotain

mä pyysin reimalta uudet s.postilla..oon hieman törkee,meillä siis oli jonathanin haalari jossa ne lenksut rikki..ja toinen haalari oli kyllä reimatec jossa yksi lenksu rikki..ne lähetti niitä mulle 4kpl:tta... :ashamed:

Meillä on ReimaTecin housut, joissa käsittääkseni samanlainen kumilenkki, käytössä jo toista vuotta, lenkit edelleen ehjät ja alkuperäiset. Ainakin Reima lähettää uudet lenksut postissa, kunhan laitat heille s-postiviestin.

Yhteistyössä