Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690504:Miksi ihmeessä otat Ellos-lainan, jossa on aivan järkyttävä korko? Pankkien joustoluotoissa on huomattavasti pienempi. Mut joo, en osaa vastata kysymykseesi.
Alle viikko.
Ei se laina ole mielestäni kallis. Minä en säästä rahoja vaan käytän niitä aina silloin, kun on rahantarvetta, kuten nyt olisi.
Niin eli korko on 16,4%. Pankkilainoissa on muistaakseni noin 8%.Ei Ellos-lainassa ole mielestäni iso korko. Vuoden maksuajalla 1000 euron lainasta pitää maksaa 1164 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690640:Niin eli korko on 16,4%. Pankkilainoissa on muistaakseni noin 8%.
Mun käsittääkseni pankit myöntävät noita muutaman tonnin joustoluottoja ihan vaan verkkopankissa hakemalla. Riittää, että on luottotiedot kunnossa ja työpaikka.Pankista on vaikeampi saada lainaa ja minulle ei ne kulut niin tärkeitä ole, koska tosiaan voin maksaa ihan mielelläni reilut 13 euroa kuukaudessa korkoa. Tai luultavasti maksan sen koko lainan jo lokakuussa pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690678:Mun käsittääkseni pankit myöntävät noita muutaman tonnin joustoluottoja ihan vaan verkkopankissa hakemalla. Riittää, että on luottotiedot kunnossa ja työpaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690678:Mun käsittääkseni pankit myöntävät noita muutaman tonnin joustoluottoja ihan vaan verkkopankissa hakemalla. Riittää, että on luottotiedot kunnossa ja työpaikka.
Okei, sitten ymmärrän tuon Ellos-lainanMinulle eivät jostain syystä myönnä, vaikka on työpaikka ja ei ole maksuhäiriömerkintöjä ollenkaan. Lisäksi kaikki laskut maksettu aina ajallaan, useimmiten parikin viikkoa ennen eräpäivää, olen joutunut siellä jonnekin mustalle listalle ilmeisesti.
Niin, sullahan oli hitosti jotain pikavippejä tai muita tollasia... ehkä siks eivät myönnä pankista lainaa.
Mun käsittääkseni pankit myöntävät noita muutaman tonnin joustoluottoja ihan vaan verkkopankissa hakemalla. Riittää, että on luottotiedot kunnossa ja työpaikka.