Kauanko Ellos-lainan hyväksymisessä kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690504:
Miksi ihmeessä otat Ellos-lainan, jossa on aivan järkyttävä korko? Pankkien joustoluotoissa on huomattavasti pienempi. Mut joo, en osaa vastata kysymykseesi.

Ei Ellos-lainassa ole mielestäni iso korko. Vuoden maksuajalla 1000 euron lainasta pitää maksaa 1164 euroa.

[QUOTE="hmmm";28690603]Miksi ihmeessä otat kallista lainaa kun kertomasi mukaan saat säästöön joka kuukausi satoja euroja?[/QUOTE]

Ei se laina ole mielestäni kallis. Minä en säästä rahoja vaan käytän niitä aina silloin, kun on rahantarvetta, kuten nyt olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690640:
Niin eli korko on 16,4%. Pankkilainoissa on muistaakseni noin 8%.

Pankista on vaikeampi saada lainaa ja minulle ei ne kulut niin tärkeitä ole, koska tosiaan voin maksaa ihan mielelläni reilut 13 euroa kuukaudessa korkoa. Tai luultavasti maksan sen koko lainan jo lokakuussa pois.

Pankista on vaikeampi saada lainaa ja minulle ei ne kulut niin tärkeitä ole, koska tosiaan voin maksaa ihan mielelläni reilut 13 euroa kuukaudessa korkoa. Tai luultavasti maksan sen koko lainan jo lokakuussa pois.
Mun käsittääkseni pankit myöntävät noita muutaman tonnin joustoluottoja ihan vaan verkkopankissa hakemalla. Riittää, että on luottotiedot kunnossa ja työpaikka.

[QUOTE="hmmm";28690670]Sähän maksat ton helposti 3-4 kuukaudessa takaisin :).[/QUOTE]

Olen laskenut, että lokakuuhun mennessä sen saa helposti maksettua. Mahdollisesti jo syyskuussakin, mutta luultavasti silloin on kuitenkin muuta ostettavaa ja rahankulua, että menee ainakin lokakuuhun asti. Sen koko lainan voi maksaa vuoden aikana pois maksamalla 97 euroa joka kuukausi vuoden ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690678:
Mun käsittääkseni pankit myöntävät noita muutaman tonnin joustoluottoja ihan vaan verkkopankissa hakemalla. Riittää, että on luottotiedot kunnossa ja työpaikka.

Juu, minäkin sain kolme tonnia nordealta ihan verkkopankin kautta. Sen verran piti pankissa asioida, että allekirjoituksen kävin papereihin laittamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28690678:

Minulle eivät jostain syystä myönnä, vaikka on työpaikka ja ei ole maksuhäiriömerkintöjä ollenkaan. Lisäksi kaikki laskut maksettu aina ajallaan, useimmiten parikin viikkoa ennen eräpäivää, olen joutunut siellä jonnekin mustalle listalle ilmeisesti.

[QUOTE="helmi";28690689]Juu, minäkin sain kolme tonnia nordealta ihan verkkopankin kautta. Sen verran piti pankissa asioida, että allekirjoituksen kävin papereihin laittamassa.[/QUOTE]

Ellos-lainassa pystyi tekemään sähköisen allekirjoituksen, ei tarvinnut käydä missään paikan päällä.

Rahat olikin jo tulleet eilen tilille. Eivät sitten ilmoittaneet mitään, heidän viesteistään ymmärsin, että tulisi ilmoitus ensin hyväksytäänkö laina vai ei. Mutta samapa tuo, rahat on jo tilillä. Voin suositella näillä kokemuksilla muillekin, lainahakemus tehty 4.7. ja rahat jo 5.7. tilillä.

Yhteistyössä