Kauanko ehdit olla töissä ennen raskauttasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippäliini

Jäsen
19.09.2004
120
0
16
Hei :wave:
Kaunko ehdit olla töissä, ennen kuin tulit raskaaksi? Minulla ja miehelläni on suunnitelmissa tehdä vielä yksi lapsi, jos vain onnistuu :ashamed: Mutta yritys ei ole ihan vielä päällä, kun olen juuri aloittanut uudessa työssä :whistle:

Suunnitelmissa olisi, että syksyllä jätetään ehkäisy pois, ja jos hyvin käy, niin olisin sitten ehtinyt olla töissä n. vuoden ja viisi kuukautta, kun äitiysloma alkaisi.

Millaisia kokemuksia teillä on, ehdittekö olla vuosia työpaikoissanne, ennen raskautta?

Ennen esikoista olin 9 vuotta samassa paikassa, työajat oli järkyttävät joten vaihdoin hoitovapaan aikana työpaikkaa (tai siin sanoin itseni irti ja mennin toisiin hommiin) tässä työssä olin tasan vuoden kun testi näytti plussaa, ehdin olemaan noin puolitoista vuotta. Ja nyt sitten opiskelen ja toteutan haavettani, joten jos onni on myötä en mene enää takaisin työpaikkaan josta jäin viimeksi äitiyslomalle :) olen nyt opintovapaalla joten se kyllä odottaa.

Meillä samoja suunnitelmia syksyllä pitäisi ehkäisyä jättää pois ja sitten vaan kovasti kuumeilemaan. Vaikka kyllä mä jo kuumeilen nyttenkin. Tammikuussa sain vakkari paikan ja samaisessa työpaikassa aloitin elokuussa -05.

Saas nähä kauanko sitä saa oikeesti kuumeilla.

Yhteistyössä