Kauanko Diapam = Stesolid 5mg vaikuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihalla

Vieras
Vanhempani kuoli äkillisesti ja se on ollut kovin rankkaa. Otin illalla Stesolidin n. Klo 23 enkä tahdo päästä sängystä ylös. Vapaa/sairauslomapäivä on, mutta hautauspalveluun pitäisi hoitaa kukkatilaukset, -värssyt ym. Johtuukohan tämä olo nyt vieläkin lääkkeestä? Eilen nukuin klo 18 asti eli univajetta ainakaan ei ole. Ihan normikokoinen hlö olen. Rauhoittavia lääkkeitä en ole tapana pitänyt käyttää, mutta muihin vahvoihin lääkkeisiin olen elämässäni aiempina vuosina onnettomuuden seurauksena joutunut sopeutumaan..

mutta siis, kysymys otsikossa.

Otan osaa. En ole varma tuosta vaikutusajasta, mutta jos se on samankaltainen kuin Oxamin niin periaatteessa 8h, lääke on kokonaan poistunut elimistöstä n. 12 h kuluttua. Luulen kyllä, että raskaat kokemukset vaikuttaa myös tuohon jaksamiseen, ei pelkkä lääke.

Niin. Olo on kyllä niin hutera ja sekava, että paras jättää asioiden hoitaminen iltapäivään. Syöminenkin on tainnut jäädä vähiin. Puhelimessa on kulunut paljon aikaa asioita hoitaen ja osanottopuheluja vastaanottaen. Kaikki tuli niin hirveän äkkiä enkä ollut koskaan nähnyt kuollutta ihmistä. Kun se vielä oli oma vanhempi... ;(

Kiitos teille! Paras varmaan yrittää nukkua vielä tunti ja laittaa kello soimaan. Koko päivää en voi maata, kuten eilen - asioihin on pakko tarttua. Jatkossa puolitan vielä tuonkin 5mg:sen, mutta lääkäri arveli, että nukkuakin täytyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja V:
vanhempasi, ai molemmat? :o :(

Ei. Isäni, joka oli vasta vähän yli 60v kuoli täysin yllättäen sairauskohtaukseen - syy selvinnee huomenna avauksessa. Äitini löysi ja minä tulin seuraavana paikalle. Kirjoitan varmaan sekavasti, mutta syy lienee ymmärrettävä. Nyt ryhdyn nukkumaan ja laitan kännyn pois. Tulen vielä katsomaan myöhemmin, josko jollakulla olisi tietoa lääkkeen puoliintumisajasta tai poistumisesta elimistöstäni..

Yhteistyössä