Kauan tää loppuraskauden kärvistely voi oikeen kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskastunut

Vieras
Mulla rv 40+2 meneillään ja pari viikkoa on nyt supistellut kipeesti enemmän tai vähemmän, menkkakipuja, selkäkipuja ja nyt on jo inhottavasti alavatsakin kipee jatkuvasti. Synnytys ei vaan käynnisty. RASITTAA! Onko kellään muulla mennyt loppuraskaus näin? Tuntuu, että jotain vois tapahtua, mutta ei sitten kumminkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
No mulla ei ole mitään, ei siis mitään että synnytys olisi lähi päivinäkään(Rv 39+3)..Ole onnellinen kyllä noilla sun oireillas pian on nyytti sylissä =)

Toivottavasti... En kai tällaiseksikaan voi jäädä, enhän? Alkaa usko mennä, aina kun toivo herää, niin supparit laantuu. Huoh.

No mulla ei ole mitään, ei siis mitään että synnytys olisi lähi päivinäkään(Rv 39+3)..Ole onnellinen kyllä noilla sun oireillas pian on nyytti sylissä =)

Mulla on kaikki kolme synnytystä alkanu ihan kun salama kirkkaalta taivaalta (37-39 viikoilla), ei siis mitään ennakoivia supistuksia tai kipuiluja, kahdessa on menny lapsivewi ja heti sen jälkeen alkanu supistelee ja yks alkoi supistuksilla heti rajusti ja kipeesti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kaikki kolme synnytystä alkanu ihan kun salama kirkkaalta taivaalta (37-39 viikoilla), ei siis mitään ennakoivia supistuksia tai kipuiluja, kahdessa on menny lapsivewi ja heti sen jälkeen alkanu supistelee ja yks alkoi supistuksilla heti rajusti ja kipeesti

Kiitos, tätä kaipasinkin, jospa se pian sieltä tulisi :heart:

Ap:lle No et voi jäädä tuollaiseksi, ei sinne ole vielä kukaan jäänyt, mutta kerta se on ensimmäinenkin :laugh:

Juu ei naurata tuo lause muakaan, kun sitä saa koko ajan kuulla.. Koita siivoilla tai jotakin, jos se auttais supistuksia etenemään.. Onnea :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos, tätä kaipasinkin, jospa se pian sieltä tulisi :heart:

Ap:lle No et voi jäädä tuollaiseksi, ei sinne ole vielä kukaan jäänyt, mutta kerta se on ensimmäinenkin :laugh:

Juu ei naurata tuo lause muakaan, kun sitä saa koko ajan kuulla.. Koita siivoilla tai jotakin, jos se auttais supistuksia etenemään.. Onnea :flower:

Aattelin mennä huomenna johonkin ensi-ilta leffaan, sinne keskelle katsomoa, niin eiköhän lähde synnytys käyntiin.

Kyllä kai me kohta saadaan tavata nää nyytit..Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aattelin mennä huomenna johonkin ensi-ilta leffaan, sinne keskelle katsomoa, niin eiköhän lähde synnytys käyntiin.

Kyllä kai me kohta saadaan tavata nää nyytit..Tsemppiä!

Niinpä, ne synnytykset tuppaa monesti lähteä käyntiin juuri silloin kun "ei pitäisi" just esim leffassa.

Lyhythän tuo pari viikkoa (jos yli mene sen verran) loppujen lopuksi on, vaikkei se nyt siltä tunnut..Odottavan aika on pitkä ;)

Yhteistyössä