Kauan odottee huuto netin vastausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deri

Vieras
siis kohde sulkeutui ma aamuna ja vieläkään ei kukaan ole vastannut 2 viestiin et maksaako tuon vai ei.kauan te yleensä odotatte?pe mä ajattelin laittaa uudestaan myyntiin,onko liian aikaista?

siis minä odotan,ihmettelen vain kun korotti kohdetta juuriennenkuin se sulkeutui ja laitoin heti viestiä et sovitaanko maksut sun muut ni tullut mitää takas.hyvää palautetta vissii ollut vain.

Tarkistelin vie et on samanapäivänä laittanut myyntii tavaraa ja tuntia myöhemmin että on koneella ollut..no ota ja tiedä olis vaan kiva saada toi sydeemi pois nurkista..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis minä odotan,ihmettelen vain kun korotti kohdetta juuriennenkuin se sulkeutui ja laitoin heti viestiä et sovitaanko maksut sun muut ni tullut mitää takas.hyvää palautetta vissii ollut vain.

Mieki jaksan aina ihmetellä tätä.. miksi ei sit voi heti vastata/laittaa viestiä sille myyjällekin.. Mutta viikon odottasin minäkin.

Mä kans odottelen tässä yhteydenottoa huutajalta ku raha olis enemmän ku tarpeen tällä hetkellä...

mun huutajalla ei ollu yhtään kauppaa ennestään niin heti heräs epäily turhasta huudosta, mutta mä odottelen vielä jonkun päivän.

Eiks sääntöjen mukaan 2 viikkoa ole se raja, jonka jälkeen kohteen voi myydä jos ostaja ei oo maksanu.
Mulle on ostaja joskus maksanut vaan huutonsa tilille eikä mitenkään muuten ilmoitellut itsestään huutokaupan päättymisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mä kans odottelen tässä yhteydenottoa huutajalta ku raha olis enemmän ku tarpeen tällä hetkellä...

mun huutajalla ei ollu yhtään kauppaa ennestään niin heti heräs epäily turhasta huudosta, mutta mä odottelen vielä jonkun päivän.
Rahalle kans olis vähän tarvetta..no jos ei mitään ilmota ni kysyn sitten pienemmän huudon tehneeltä ostaako ton hellajutun,saan sen pois.

Yhteistyössä