kauan menny ko vaavi oppi konttaamaan ja siitä nousi tukea vasten?

• Viestiketjun aloittaja mi
  • Ensimmäinen viesti
kuopus oppi 2 viikon sisällä konttaamaan, nousemaan istumaan, nousemaan tukea vasten ja kävelemään tukea vasten. ikää oli sillon 10kk. Esikoinen oppi 7kk ikäsenä konttaamaan ja heti nousi polviseisontaan tukea vasten, seisomaan ja kävelemään kuukauden päästä.

e
meillä oppi ryömimään 6,5 kk, konttaamaan 7 kk ja saman tien nousemaan polvilleen tukea vasten. voi olla, että nousee kohta melkein heti, sitten saattaa tulla muksahduksia ja mustelmia

vieras
7,5kk iässä lähti ryömimään.8kk iässä oppi menemään itse istumaan, pikkumatkoja konttailee mutta vielä pääsee ryömien kovempaa. Nousee seisomaan jos ottaa käsistä kiinni vauvaa, muuten yrittää itse tukea vasten mutta vielä ei pääse ihan pystyyn. Kävelee sohvaa pitkin ottaen siitä tukea, ja tykkää jos sitä kävelyttäs. Nyt 8,5kk.

näin
Poika oppi samana päivänä (n 7,5kk) konttaamaan, nousi itse istumaan ja tukea vasten seisomaan. Pari päivää myöhemmin oppi kävelemään taaperokärryn kanssa (autettuna tosin) Meillä ei ryömitty, kierittiin vaan, kunnes poika päätti, että nyt riitti, mähän lähden konttaamaan. Nyt vuorossa karhukävely, koska konttaus on niin "last season". Poika nyt 8kk.

vieras
Meillä rupesi konttaamaan 3 kk sen jälkeen kun oli ensin noussut seisomaan ja kävellyt pitkin seiniä. Huomasi, että pääsee nopeammin konttaamalla perille kuin kiertämällä puoli taloa seiniä myöten.

Yhteistyössä