rahareikä
kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Rahat siirtyy heti, mutta pankit viivyttää siirtymistä päivän tai pari saadakseen niistä hyödyn.Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Saattaa olla mutta saattaa olla olemattakinAlkuperäinen kirjoittaja rahareikä:eli jos maksaja laittaa liedon säästöpankista maksun tänään mun tililleni nordeaan, se ei ole mulla huomenna?? vaan vasta maanantaina tai tiistaina??
Ei välttämättä ehdi enää huomiseksi tilillesi. aamulla jos tekee tilisiirron niin sitten monesti on jo seuraavana päivänä toisella tilillä.Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:eli jos maksaja laittaa liedon säästöpankista maksun tänään mun tililleni nordeaan, se ei ole mulla huomenna?? vaan vasta maanantaina tai tiistaina??
?? minkä hyödyn...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rahat siirtyy heti, mutta pankit viivyttää siirtymistä päivän tai pari saadakseen niistä hyödyn.Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Eli pari pankkipäivää kestää.
Maanantaina mitä suurimmalla todennäköisyydellä, voi mennä tiistaillekin.Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:eli jos maksaja laittaa liedon säästöpankista maksun tänään mun tililleni nordeaan, se ei ole mulla huomenna?? vaan vasta maanantaina tai tiistaina??
Muunmuassa KORON...Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:?? minkä hyödyn...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rahat siirtyy heti, mutta pankit viivyttää siirtymistä päivän tai pari saadakseen niistä hyödyn.Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Eli pari pankkipäivää kestää.
Pankeille maksetaan päivätalletuksien perusteella korkoa, eli vuorokauden vaihtuessa siellä olevalle summalle saavat koron keskuspankilta. Ja se on eri luokkaa kun kuluttajille maksettavat talletuskorotAlkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:No aika jännä.. enpä oo aatellu parin kympin niin vaikuttavan pankin elämään. No aina oppii uutta.
ei yksittäinen parikymppia niin olleellista ola, mutta sadottain parikymppisiä on jo eri asia.....Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:No aika jännä.. enpä oo aatellu parin kympin niin vaikuttavan pankin elämään. No aina oppii uutta.
Jep, pankeilla on paljon asiakkaita ja pikkupankin pitää yrittää saada maksimi hyöty jokaisestaAlkuperäinen kirjoittaja mie:ei yksittäinen parikymppia niin olleellista ola, mutta sadottain parikymppisiä on jo eri asia.....Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:No aika jännä.. enpä oo aatellu parin kympin niin vaikuttavan pankin elämään. No aina oppii uutta.