R
rahareikä
Vieras
kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:eli jos maksaja laittaa liedon säästöpankista maksun tänään mun tililleni nordeaan, se ei ole mulla huomenna?? vaan vasta maanantaina tai tiistaina??
Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:eli jos maksaja laittaa liedon säästöpankista maksun tänään mun tililleni nordeaan, se ei ole mulla huomenna?? vaan vasta maanantaina tai tiistaina??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Rahat siirtyy heti, mutta pankit viivyttää siirtymistä päivän tai pari saadakseen niistä hyödyn.
Eli pari pankkipäivää kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rahareikä:kahden ERI pankin välillä- eli onko jollain tietoa kauan liedon säästöpankista kestää rahat tulla nordeaan????
Rahat siirtyy heti, mutta pankit viivyttää siirtymistä päivän tai pari saadakseen niistä hyödyn.
Eli pari pankkipäivää kestää.
?? minkä hyödyn...?
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:No aika jännä.. enpä oo aatellu parin kympin niin vaikuttavan pankin elämään. No aina oppii uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:No aika jännä.. enpä oo aatellu parin kympin niin vaikuttavan pankin elämään. No aina oppii uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:No aika jännä.. enpä oo aatellu parin kympin niin vaikuttavan pankin elämään. No aina oppii uutta.
ei yksittäinen parikymppia niin olleellista ola, mutta sadottain parikymppisiä on jo eri asia.....