Katuvien piikitettyjen tukiryhmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko vielä olemassa katuvien koronapiikitettyjen vertaistukiryhmiä? Siis sellaisten piikitettyjen, jotka sittemmin ovat tajunneet missä mennään ja nyt katuvat syvästi ratkaisuaan?

Suomessahan myydään piikitetyille jo "zappereita", joilla zapperointi hajottaa piikkiproteiineja ja vähentää piikistä tullutta immuunivajetta, mutta ei se ennalleen palaa. Tarvitaan muutakin, ehkä lähinnä voimaannuttavaa henkistä tukea elämään väärän ratkaisun kanssa.

Ei mutta mielenterveysapua on saatavilla kaltaisillesi.

tervemonoa itse

näin kirjoittaa piikitetty ja katuva toisessa ketjussa

-Sain Pfizerin piikin siis tiistaina. Parin tunnin kuluttua mulle tuli karmea päänsärky ja väsymys. Ei muuta. Ke ja to olin kuumeessa. Perjantai oli vappuaatto ja olin ihan ok-kunnossa ja ehdin riemuitsemaan, että pääsinpäs aika vähällä. Samalla haihtui taas kaikki huolet mahdollisista vakavammista haitoista.
Tuli lauantai ja heräsin selkäkipuun, joka kuitenkin helpottui buranalla. Päivät vaihtui ja selkä oli joka aamu kipeämpi. Keskiviikkona en enää pystynyt kävelemään, ainoastaan konttaamaan, koska kipu oli niin järjetön.

tervemonoa itse

näin kirjoittaa piikitetty ja katuva toisessa ketjussa

-Sain Pfizerin piikin siis tiistaina. Parin tunnin kuluttua mulle tuli karmea päänsärky ja väsymys. Ei muuta. Ke ja to olin kuumeessa. Perjantai oli vappuaatto ja olin ihan ok-kunnossa ja ehdin riemuitsemaan, että pääsinpäs aika vähällä. Samalla haihtui taas kaikki huolet mahdollisista vakavammista haitoista.
Tuli lauantai ja heräsin selkäkipuun, joka kuitenkin helpottui buranalla. Päivät vaihtui ja selkä oli joka aamu kipeämpi. Keskiviikkona en enää pystynyt kävelemään, ainoastaan konttaamaan, koska kipu oli niin järjetön.

Kaikkeahan sitä voi kirjoittaa. Ei hetkauta.

Kas kun ei kriisiapua.
:D

Kyllähän nämä huvittavat, mutta toisaalta pitää muistaa, että usein kyse on myös aidosti sairaista ihmisistä. Siis mieleltään sairaista. Tiedän tapauksen, joka eristäytyi täysin koronaepidemian alettua. Tuskinpa pystyy enää koskaan palaamaa normaaliin elämään kun on pari vuotta elänyt poistumatta kotoaan. Vastaavia tapauksia on varmaan paljon ja jäljet näkyvät yhteiskunnassa vielä vuosia.

Kyllähän nämä huvittavat, mutta toisaalta pitää muistaa, että usein kyse on myös aidosti sairaista ihmisistä. Siis mieleltään sairaista. Tiedän tapauksen, joka eristäytyi täysin koronaepidemian alettua. Tuskinpa pystyy enää koskaan palaamaa normaaliin elämään kun on pari vuotta elänyt poistumatta kotoaan. Vastaavia tapauksia on varmaan paljon ja jäljet näkyvät yhteiskunnassa vielä vuosia.
Sinä ja vitonen olette sellaisia

Mihin ryhmään sinä kuulut?

Onko tästä immuunikadosta jotakin dokumenttia?

Vihdoin!

Aamuteeveessä oli, että koko passi saattaa vuodenvaihteeseen mennessä olla jo ihan turha ja joku mies asiantuntija soitti sinne lähetykseen myös ja sanoi ettei koko passia välttis tartte läheskään kaikkien ikinä käyttääkään...ota näistä nyt sitten selvää miten asiat menee.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Vihdoin!

Kun nyt pakolla tällainen laitettiin niin
luojalle kiitos, että ikäraja on 16v - vielä saa poika harrastaa.❤
Olisi saanut tosin olla 18v.
Täytyy vielä toivoa, että olosuhteet ovat sellaiset, että koronapassia ei tarvita kaikissa tilaisuuksissa.

Onneksi muutamaan lätkämatsiin tässä vielä kerkiää rokottamattomanakin!❤
Jos kävisi vaikka niin, että la jlk. pyydellään passia.

Lipulle tulee liikaa hintaa jos joutuu maksamaan satoja euroja negatesteistä, joten odotellaan vapaampia aikoja jäkisotteluiden suhteen jos koronapassi tulee pakolliseksi joissain tilaisuuksissa.
Tai joku nopeampi/edullisempi ratkaisu negatodistuksen saamiseen.:)

Olo on helpottunut kun lapset saavat jatkaa harrastuksiaan!❤

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä