Kattolampusta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Löysin vintiltä ihanan kattovalaisimen, mutta siinä jäljellä vain kehys. Ilmeisesti ollut ns. hissivalaisin eli vetämällä alemmas jne. Mulla olis tuolle johto, mut se kehys putoaa lampun päälle. Valaisinliikkeessä laittaisivat varmaan kuntoon mut kallista . Voiko tuota muuten korjata?
 
vierailija
En osaa neuvoa, tiedän kyllä mitä tarkoitat. Kuvaa tivaaja voi kuuklata itse...
Niinkuin meidän pitäisi arvata, millainen lamppu ap:lla on ja mikä se vika on. Kehys on aika epämääräinen ilmaisu. Ehkä hän tarkoittaa sillä varjostinta tai sitten jotain ihan muuta :ROFLMAO: Ja vielä pitäisi olla hissivalaisin, missä ei ole johtoa o_O Aika moneen hissivalaisimeen on tullut törmättyä, mutta ei niistä johtoa kyllä ihan helposti pois saa, kun se menee systeeemin keskellä. Osasta saa kuvut irrotettua erilleen, kaikista ei niitäkään.

Ota ap siitä kuva ja käy lamppuja myyvässä sähkö/lamppuliikkeessä tai laita heille sähköpostia kuvan kera, niin saat hinta-arvion, mitä tulisi maksamaan ja mitä se vaatii, että saisi toimivan valaisimen. Työ on kallista, mutta joskus voi selvitä ihan tee-se-itse meiningillä ostamalla vain sopivan kannattimen.
 

Yhteistyössä