Kattokos kukaan eilen sen Prismadokkarin monikkoraskauksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Tuli kyllä aikas myöhään.

Aika mielenkiintonen oli jo ihan siitäki syystä ett itellä on kaksoset. Aika jännä kun siinä oli juttua, ett miten esim kaksosten käyttäytyminen alkaa jo kohdussa, mm. se että toinen on hallitseva ja toinen alistuva.. Ihan niinku meillä! Likka on meil se hallitseva osapuoli, kaksosveljensä taas alistuva. Mua alko ihan liikuttamaan se, kun se toinen kaksonen mottas sitä toista - ja tää alistuva paino poskensa istukkaa vasten - kuten sitte myös kohdun ulkopuolella - toinen mottaa ja toinen menee sänkyyn ja painaa posken tyynyä vasten.

ja olihan siinä muutakin mielenkiintosta. Ja ihan uuttakin asiaa monikkoraskauksista ainakin mulle.

Mutt aika isot kolmoset se yksi nainen sai, jopa ne kaksoset mitä se yksi nainen synnytti oli must tosi hyvän kokoset (toinen reilu 3 kg ja toinen 2.7 kg)... Mein kaksoset oli niin pikkusia ku syntyivät...

Ne tutut joilla ollut kaksoset, ei ole aikaisemmin käynnistetty.
Kahdella lähti syntymään ihan normaalisti rv39 jotain. kolmen kilon paikeilla oli sen toisen vauvat, toiset taisi olla pikkasen alle.
Naapuri taas sai kaksoset, toinen oli perätilassa joten leikkaus oli sovittu 38+1 mutta lähtivät itekseen syntymään 37+4. Ne oli kyllä pieniä. 2400g ja 2490g.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksosista:
Ne tutut joilla ollut kaksoset, ei ole aikaisemmin käynnistetty.
Kahdella lähti syntymään ihan normaalisti rv39 jotain. kolmen kilon paikeilla oli sen toisen vauvat, toiset taisi olla pikkasen alle.
Naapuri taas sai kaksoset, toinen oli perätilassa joten leikkaus oli sovittu 38+1 mutta lähtivät itekseen syntymään 37+4. Ne oli kyllä pieniä. 2400g ja 2490g.

Mulla taas alko synnytys ihan spontaanisti rv 31+5, A-poika oli 1330g ja B-tyttö 1510g... Aika pieniä kyllä, mutta viikkoihin nähden ihan ok kokoisia, sano lääkäri silloin.

Yhteistyössä