Kattoko kukaan dokkaria "Läskiksi hetkessä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gff

Vieras
Mitä ajatuksia teissä herätti? Yllätyittekö jostain?

Siis toi Claire Sweeneyhän lihoi kuudessa viikossa 12 kg ja hänen vyötäröönsä tuli 25 cm lisää, kun lopetti treenaamisen kolme kertaa viikossa ja alkoi syödä niin kuin hänen ei tarvitsisi miettiä syömisiään. Ei siis mitenkään erityisesti ahminut.

Tässä vielä linkki kyseiseen ohjelmaan, jos jotakuta kiinnostaa katsoa:

Tosipaikka - Tosipaikka - Sub.fi

oho, ja mä olen syönyt 26vuotta sitä mitä mieli tekee, enkä kovinkaan säännöllisesti liikuntaa harrastaa (hyötyliikuntaa kyllä päivittäin) ja olen normipainoinen :D en liho enkä laihdu, vuosia pysynyt paino samoissa.

No onko se joku yllätys, että geenit vaikuttavat? Toiset ovat hoikkia luonnostaan, toiset pitävät itsensä hyvännäköisinä kurilla. Jälkimmäinen ryhmä varmasti lihoo jos antaa mennä.

[QUOTE="vieras";24944429]No onko se joku yllätys, että geenit vaikuttavat? Toiset ovat hoikkia luonnostaan, toiset pitävät itsensä hyvännäköisinä kurilla. Jälkimmäinen ryhmä varmasti lihoo jos antaa mennä.[/QUOTE]

Mä kuulun tähän jäkimmäiseen ryhmään,sairauden takia vähensin liikuntaa ja kotona olessa tuli syötyä säännöllisemmin ja monipuolisemmin joten ruokamäärä lisääntui vaikka en ahminutkaan,ja söin terveellisesti mutta määrällisesti enemmän mulla tuli noin puoli kiloa viikossa painoa lisää.Tuo puoli kiloa arvio siitä että lihoin noin 15kg niinä kuukausina kun olin kotona.