Kattokaas muuten mitä mä tein!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36

serkun häihin tarttin mekkoa. koska mun kroppa on ihan väärän vänkyrä se piti tehdä itse. mekon värin tein passeliks mun lemppari korkkareihin. tiedetään, häissä ei sais olla korkkarit koska se on monen tunnin homma ja meidän suku tuntien siellä on varmasti jotain fyysistä ohjelmaa johon pitää osallistua. mutta noi kengät on just sellaset että niillä voi olla montaki päivää putkeen eikä missään tunnu.

tosta vyötärönarusta huomaa että mekko on vielä kesken. istuvuutta pitää vähän säätää ja alushame pitää jostain vielä keksiä.

Tosi kaunis, pukisin ehdottomasti tommoisen jos olis. Mulla on häät tulossa heinäkuussa ja ei löydy mekkoa, ei. Kuosit on jotain ihan järkkyjä, tahtoisin kans tommosen neutraalin ja silti juhlavan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi kaunis, pukisin ehdottomasti tommoisen jos olis. Mulla on häät tulossa heinäkuussa ja ei löydy mekkoa, ei. Kuosit on jotain ihan järkkyjä, tahtoisin kans tommosen neutraalin ja silti juhlavan :)

Mie löysin yksinertaisen ja kauniin yksivärisen mekon Earth Collectionin mallistosta. Materiaali aivan ihanaa puuvilla-pellavaa ja hinta erittäin kohtuullinen :) Jälleenmyyjiä en kyllä tiedä, löytynee googlaamalla...

oi kiitos kaikille :)
itekki oon ihan hirveen ylpee tuosta. mulla kun on vaan perus omeplutaidot, enkä koskaan oo ommellu mitään valmista paitsi kestovaippoja ja nekin on vähän ... erillaiset :)

toi kaava oli viimeksuusimmasta käsityö lehdestä, jota sitte muuntelin ittelleni sopivaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mut noi kenkien narut......

juu mä en tiiä miten ne kuuluu laittaa. ne on niin pitkät että menis säären ympäri kahesti mut ne ei pysy niin. pitää kait vähän lyhentää.

UPEA !! ois hitsi toi yläosa mekossasi on tosi kiva :)
voi kun omaisin jonkinlaisia käsityötaitoja... :|

Juu kengistä kandee pari kertaa ainakin kietaista nartsat nilkan ympäri ettei törötä tollei sivuille :D mä en myöskään usko että jos ne ylemmas kietois säärtä pitkin et se näyttäis sopivalta tuon mekon kanssa.. :whistle:

mä oon pari kertaa koittanu saada ne narut säärien ympäri mutta ne valahtaa alas. jos laittaa ne päällekkäin näyttää siltä ku olis säärenlämmittimet :D

kyllä mä ne varmaan lyhennän keretessäni. =)

Yhteistyössä