kattokaas ihania kakkuja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammuska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi ihania kyllä nuo pursotukset ja marsipaani-/sokerimassakoristeet, mutta piirustustaito on kyllä vähän hukassa. Esim tuo Bellen nenä, Mansikkamarjan omituisessa asennossa olevat jalat ja joulukakun kuvan väritys pistää mulla silmään näin ihan aluks.

[QUOTE="...";25397288]Kauhee kun toi Muumipekko on kuollut tonne kesken haravoinnin :O[/QUOTE]

Mua kanssa nauratti tuo. :D

Ja toiselle joka ihmetteli Eemiliä, mulla pisti myös silmään nimet Jiko, Jenina ja MIKLAS!, käsittämättömimpänä tuo viimeinen. :D

Mulla tulee aina tollasia kaakkuja katellessa mieleen, että käyttääköhän nää kotileipurit kertiskäsineitä ku näpertelee noita koristeita...

No tämä kotileipuri käyttää aina. Ei noita päällisiä ja koristeita muuten saa hyväksi, käsien lämpö jättää niihin jäljet heti. Sileillä kertakäyttöhanskoilla tulee hyvä jälki. Ja kädet pysyy siistinä kun värjää massaa :)

Yksi Miklas oli meillä hoidossa liki 15 v sitten eli ei kovin uusi nimi...

En mä kai uudeksi sitä väittänytkään? Lähinnä hämmästyttää miksi pitää vaihtaa eka kirjain jostain perinteisestä nimestä. Meidän lapsen nimeksi meinasi tulla Paavo, ois vissiin pitänyt miettiä myös vaihtoehtoja Kaavo, Jaavo ja Saavo, vaan eipä tullut ristiäisten alla mieleen.

Yhteistyössä