Katsotteko te aina muita ihmisiä kaupassa ja mitä ne ostaa:D

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
hellsbells
En kyllä ihan tarkotuksella lähde katselemaan ( ja arvostelemaan ? ) muiden ostoksia.
Kerran kyllä muistan kun oltiin kaupassa, enkä ollut kirjottanut kauppalappua eikä ollu mitään hajua mitä tekis ruuaksi. Just hyvällä hetkellä joku nainen käveli ohi ostoskorinsa kanssa, ja sillä oli sielä ihan törkeen hyvän näkönen lihakimpale. Pakkohan munkin oli semmoi saada :p
Siis, kyllähän mä joskus huomaan, mitä toisilla on kärryissään, mutta yleensä ne nyt ei mua juuri kiinnosta. Miksi kiinnostais.. En mä kenenkään elämää ja ruokailutapoja ala pohtimaan ja suremaan, jos joku ostaiskin kaupan tyhjäks esim. NUUDELEISTA. ..Ehkä ajattelisin, että ostaa varastoon tai isot nuudelipilleet tulossa ;-)
 
taidan joka kerta kattoo siihen hihnalle ennen kun on mun vuoro laittaa omat ostokset siihen, mut en mä ala ihmisiä arvostelemaan niiden ruokaostoksien johdosta, saatikka juokse kaupasta suoraan kaksplussalle tekemään raporttia siitä :D
 
en katso,enkä edes töissä ollessa mieti sen ihmeemmin miksi joku ostaa sitä ja tätä..sen verran tietty pitää kattoa,et jos ostosten joukossa on K-18 tuotteita,että ostajalla riittää ikä niihin.muutoin on ihan sama mitä kukakin ostaa
 
"vierailija"
Täytyy sanoo, että pienessä lähikaupassa helpommin huomaa kuka ostaa mitä. En tarkkaile toisten ostoksia. Juuri lähinnä tuo vanhempien tai pienten lasten vanhempien ostoskäyttäytyminen jää mieleen. Ja monesti olen valmis höpöttämään vaikka jonkun yksinhuoltajan lapsen kanssa että ostosreissu sujuisi mukavammin heilläkin. Usein itsekin asioin kahdestaan lapseni kanssa ja nuorempana hän oli tosi villi ja meinasi karkailla kun pakkasin ostoksia. Samoin olen valmis auttamaan vanhempia ihmisiä jos tarvis. Mulla ei olis vara rahallisesti ketään auttaa, mutta muuten, ovia avaamalla tai kassia kantamalla :)
 
vierailija
Joskus tulee katsottua jossain prismassa miten paljon jotkut ostaa. Ihan täyden kärryllisen monta kassia. Tuleeko ne kaikki syöytyä ennen niiden pilaantumista? Vaikkaan, että ei tule. Eli sis rahaa menee ihan hukkaan? No eipä käy kateeksi jos noin tekevät. Ite ostan aina vähän kerralla. Prismaan pääsee aina jos jotain loppuu. Täällä se on nykyään 24h auki.
 

Yhteistyössä