Katsotteko lihavien ostoksia, syömisiä ym.???

  • Viestiketjun aloittaja silimät päässä
  • Ensimmäinen viesti
silimät päässä
Valitettavasti olen itsessäni huomannut, että ylipainoisten ruokailutavat tulee huomioitua. Varsinkin mitä lihaville lapsille ostetaan:/ Esim. monesti pienetkin lapset kaupassa päättävät millaiset saunanakit tai makkarat ostetaan, jotka laihoille lapsille on yks hailee... Samoin mitä he ravintolassa tilaavat, yleensä pizzaa tuplatäytteillä...
 
Elli Karamelli
Vain ja ainoastaan, jos on mun edellä kassajonossa. Oli se jonottaja sitten lihava tai laiha. Vaikeetahan se on kattoon katsoa, ja samalla latoa ostoksia korista/kärrystä hihnalle =)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En mä oikeestaan kaupassa kiinnitä muitten ostoksiin mitään huomioo, mutta täytyy kyllä myöntää, että eilen kun olin kahden vähän tukevamman ihmisen kanssa ravintolassa syömässä, niin sivusilmällä kyllä katselin, kuinka isot annokset uppos helposti napaan..
 
"vieras"
Ja sit jos sillä lihavalla on ostoskärryssä kasviksia ja vihanneksia, tulee ensimmäisenä mieleen, että mitä tuokin raukka luulee yrittävänsä, ei se tuosta laihdu kuitenkaan, vaikka mitä tekisi. Että ostais vaan reilusti niitä sipsejä ja muista rasvaisia herkkuja, joita se kotisohvallaan kuitenkin napaansa ahtaa : /
 
"fds"
Ei mun silmiini osu kuin erikoisimmat tapaukset. Esimerkiksi sen rekisteröin, jos jollain on koko ostoskärry täynnä vehnäjauhoja. Kerran olen törmännyt siihen, kun kärryt olivat täynnä jauhelihaa. Mutta muutoin en hirveesti kiinnitä kenenkään ostoksiin huomiota, en lihavien tai laihojenkaan.
 
häh
[QUOTE="vieras";25902367]Ja sit jos sillä lihavalla on ostoskärryssä kasviksia ja vihanneksia, tulee ensimmäisenä mieleen, että mitä tuokin raukka luulee yrittävänsä, ei se tuosta laihdu kuitenkaan, vaikka mitä tekisi. Että ostais vaan reilusti niitä sipsejä ja muista rasvaisia herkkuja, joita se kotisohvallaan kuitenkin napaansa ahtaa : /[/QUOTE]

:O Toivottavasti et oo tosissas?
 
kökköliini
näin huomattavan ylipainoisena minua säälittää katsoa laihojen ostoskoreja kun niissä ei yleensä ole kuin porkkanoita ja light tuotteita tai karppaajien evästä... meillä sentään normaalia ruokaa:popcorn:
 
Huh, huh
Voi hyvä ihme! Mitä kummaa se kenellekään kuuluu, mitä kukanenkin ostaa oli sitten vaikka 300-kiloinen. Tämä laihijen terrori alkaa mennä jo vähän liian pitkälle. Itelleni on yks hailee, mitä kukanenkin painaa. Myös ystäväni ovat aina olleet hyvin erikokoisia. Nuorena ollessani minulle joku tyhjäpäinen nainen viittasi ystävääni sanomalla, että se lihava tyttö. Vähän aikaa kelasin, että kuka, mitä?!?! En ollut edes ajatellut ystävääni adjektiivilla lihava. Jokin muu oli ehkä PIKKASEN tärkeämpää. Olen siis ite ihan normipainoinen (tulkoon sekin selväksi, ettei tarvitse kenekään miettiä, että siinä lihava puolustelee toisia lihavia).

Hankkikaa itselleni jotain mielekästä tekemistä!!!
 
"Mie"
Mä katon muiden ostoksia, mutta ihan siitä syystä jos sais vinkkejä uusiin ruokiin :) joskus kun jollain on mielenkiintoiset ainekset niin tekis mieli kysyä mitä meinaat noista loihtia :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25902519]Voi kuule, monikin ajattelee noin..[/QUOTE]

Olette te kyllä ahdistavaa sakkia, ei voi muuta sanoa. Itse kattelen myös ihmisten ostoksia, mutta siis jokaisen, joka on minun edessäni jonossa, en vain ylipainoisten. Outo koko aloitus, mikä teitä niin risoo, jos joku on ylipainoinen? Miten se on sinulta pois??

Ja ei, en ole ylipainoinen, vaan BMI on ihan normaali.
 
ghxte
[QUOTE="pläski";25902362]Olen huomannut että katsotaan. Siksi ostankin aina hämäykseksi jotain terveellistäkin, kuten porkkanoita, omenoita ja kaalia. B) :LOL: :LOL:[/QUOTE]

teen samaa :D

nolotti eilen ku ei ollut mitään hämäyskasvista ostoksissani...
 

Yhteistyössä