Katsooko kukaan tuota 45min?

nöttiäinen
Mietin tuossa, että meidän kahdeksanvee tyttö on samanmoinen kuin se Dana ohjelmassa, painaa 23kg. Voishan se olla tietty hiukan paremmin syöneen näköinenkin mutta isäänsä on lähtenyt , samanlaisia Kuikka Koposia kumpikin.
Ja ne muutkin tytöt oli tainneet olla kauan aikaa sielää klinikalla lihomassa kun ihan normaalivartaloisen näköisiä minun silmääni olivat .
Että mikä se ihanne sitten tuolla jossain on, ylipanoinen??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Mietin tuossa, että meidän kahdeksanvee tyttö on samanmoinen kuin se Dana ohjelmassa, painaa 23kg. Voishan se olla tietty hiukan paremmin syöneen näköinenkin mutta isäänsä on lähtenyt , samanlaisia Kuikka Koposia kumpikin.
Ja ne muutkin tytöt oli tainneet olla kauan aikaa sielää klinikalla lihomassa kun ihan normaalivartaloisen näköisiä minun silmääni olivat .
Että mikä se ihanne sitten tuolla jossain on, ylipanoinen??
Ne tytöt oli olleet jo pitkään siellä klinikalla ja näin saaneet jo vähän kiloja lisää.

Ja tuossa oli kyse totaalikieltäytyminen syömisen suhteen järkyttäviä määriä liikuntaa vuorokaudessa, yms. ei se ole normaalia.
 
:(
katsoin ja ihmettelin,miten 8v.osaa laskea kaloreita,mitä syö ja haluaa vain kuolla...todella järkyttävää :eek:
*salkkarit on jo bannissa,nyt sitten vaan pudottajat ja painonhallinnat banniin*..sehän äiti kertoi,että tytär katsoi niitä*mikäseoli*?pudottajia............
kumma,etteivät saa enää pienet lapsetkaan elää lapsuuttaan! :'(
 
vv
katsoin myös että likalla oli meikkiä ja vaatteetkin aika aikuismaisia eli "lapsellisuus" puuttui siinä määrin,,aika ulkonäkökeskeistä, ei mikään ihme että sairastuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Mietin tuossa, että meidän kahdeksanvee tyttö on samanmoinen kuin se Dana ohjelmassa, painaa 23kg. Voishan se olla tietty hiukan paremmin syöneen näköinenkin mutta isäänsä on lähtenyt , samanlaisia Kuikka Koposia kumpikin.
Ja ne muutkin tytöt oli tainneet olla kauan aikaa sielää klinikalla lihomassa kun ihan normaalivartaloisen näköisiä minun silmääni olivat .
Että mikä se ihanne sitten tuolla jossain on, ylipanoinen??
Niitten pitää ensin sisäistää uus elämäntyyli ennenkuin pääsevät takas normaaliin elämään, ei se ihan painosta ole kiini.
 

Yhteistyössä