Katsoko kukaan illalla sitä ohjelmaa missä oli 8-lapsinen perhe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
tuli vissiin Liviltä tai jostain..
Ihmettelin vaan että miksi ne oli tehneet 8 lasta, kun ei ne vaikuttaneet mitenkään lapsirakkailta muutenkaan ne vanhemmat?
Ja ne kaikki lapset oli pieniä, oliko niillä neljät kaksoset vai mikä juttu se oikein oli??
Huhhuh, on meittiä moneen junaan. :D
Se nainen vaikutti ainakin ihan normaalilta, että ois luullu että on kuullu abortista jne.

Jon ja Kate +8 (Jon and Kate Plus 8)

Huippusuositussa tosi-tv sarjassa tavataan Gosselinin perhe, joka hedelmällisyyshoitojen avulla on paisunut kymmenhenkiseksi. Perheen vanhemmat, Jon ja Kate unelmoivat perheen lisäyksestä, kun heidän esikoiskaksoset olivat kolmevuotiaita. Kaikista toiveista huolimatta vauvaa ei kuulunut ja tieteen avulla Kate synnytti vuonna 2004 kuutoset. Hauskassa sarjassa seurataan suurperheen arkea ja päivittäistä kaaosta, josta kolmekymppiset vanhemmat yrittävät selvitä kunnialla.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Mie oon joskus kattonut sitä. Ihan hullun hommaa. Mie oon välillä jo ihan helisemässä näiden kahen kanssa.

Niinpä. Kyl silmämunat seiso päässä, ja tuntu seisovan sillä ukollakin silmät.
Onko se joku sarja oikein?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mie oon joskus kattonut sitä. Ihan hullun hommaa. Mie oon välillä jo ihan helisemässä näiden kahen kanssa.

Niinpä. Kyl silmämunat seiso päässä, ja tuntu seisovan sillä ukollakin silmät.
Onko se joku sarja oikein?

http://www.tv5.fi/fi/ohjelmat/jonjakate8

Sarja on.

Joitakin jaksoja olen katsonut, mutta lapsirakkaana ihmisenä mua jotenkin ahdistaa katsoa sitä, kun se niiden lasten elämä vaikuttaa melko ankeelta. Ja muutenkin meni maku, kun ne on eronneet.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Joitakin jaksoja olen katsonut, mutta lapsirakkaana ihmisenä mua jotenkin ahdistaa katsoa sitä, kun se niiden lasten elämä vaikuttaa melko ankeelta. Ja muutenkin meni maku, kun ne on eronneet.

Onko ne tossa jo eronneet mikä tänään tuli?

Mua säälitti ne lapset. Eivät varmaan paljon saa vanhempiinsa tutustua. Se oli varmaan oikein juhlaa, kun 2 niistä pääsi äitinsä kanssa silmälääkäriin.. saivat istua äidin sylissä ja matkalla viel puhua sille.

Miuta kanssa jotenkin ahdistaa tollanen. Kun on sit sellasia vatipäitä kenellä ei oo muuta tekemistä kuin ostaa isolla rahalla hoitoja, että saisi juorulehtiin ihmeteltävää, ja kai kuvittelee voivansa rikastuakin sillä. Luonnotonta. Menee yli omien voimavarojen tollanen.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/1135243223932?ref=lk_is_ul_2

Tuolla äskeisellä tarkoitan nyt esimerkiksi tätä.

:x :x :x

Minä en hyväksy lapsettomuushoitoja muutenkaan.. pelkkää bisnestähän se on ja ei niitä klinikoita kiinnosta keitä vatipäitä ne istuttelee raskaiksi.. kunhan tulee voittoa.

Olipa yököttävä juttu.

Minä en hyväksy lapsettomuushoitoja muutenkaan.. pelkkää bisnestähän se on ja ei niitä klinikoita kiinnosta keitä vatipäitä ne istuttelee raskaiksi.. kunhan tulee voittoa.

Olipa yököttävä juttu.

No, entäs jos itse haluaisit kovasti lapsia ja sinä et voisi saada niitä? Siinä tapauksessa varmaan hyväksyisit hoidot? Aika raakaa, jos ei muka saisi yrittää kaikkia keinoja, jos haluaa lapsen.

Olipa yököttävä juttu.

minä en ole lapsettomuushoitoja tarvinnut, mutta tunnen empatiaa niitä kohtaan, jotka niihin joutuvat turvautu7maan. yleensä ovat niitä, jotka palavasti haluavat vanhemmiksi, mutta jostain syystä eivät ole onnistuneet(äläkä vaan sano, että luonnon tarkoitus..) ja harvemmin ovat vatipäitä...kyllä ne vatipäät voi ilman hoitojakin raskautua..

Mutta joo, myönnetäään, että tuo määrä lapsia on liikaa minusta, ei ne voi saada yksilöllistä huomiota koskaan. Se määrä lapsia pitää tehdä, että tosiaan on kaikille aikaa ja ehtii huomioida lapset yksilöinä.

Niillähän oli ensin ne kaksoset ja se nainen halusi kolmannen lapsen. Olen nähnyt jakson jossa se mies sanoi ihan suoraan, että hän oli tyytyväinen niihin kahteen, mutta antoi lopulta periksi vaimonsa tahdolle. Ei siis itse olisi halunnut edes sitä kolmatta. Ja sitten niitä tulikin 6 :/

Aikamoista hullunmyllyähän toi on näyttänyt olevan. Ja mustakin meni vähän maku koko hommasta, kun kuulin että ne oli eronneet.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:

Olipa yököttävä juttu.

minä en ole lapsettomuushoitoja tarvinnut, mutta tunnen empatiaa niitä kohtaan, jotka niihin joutuvat turvautu7maan. yleensä ovat niitä, jotka palavasti haluavat vanhemmiksi, mutta jostain syystä eivät ole onnistuneet(äläkä vaan sano, että luonnon tarkoitus..) ja harvemmin ovat vatipäitä...kyllä ne vatipäät voi ilman hoitojakin raskautua..

No mä olen kyllä Lunaticin kanssa siinä mielessä samaa mieltä, että on täysin väärin ja moraalitonta bisnestä tuollaiset monikkoraskaudet lapsettomuushoidoilla.

Ei se lapsirakkaus tarkoita sitä että väkisin tehdään jopa 8 vauvan raskauksia, jotka on täysin luonnottomia ja vaarallisia niille vauvoille. Jo tavallisessa kaksosraskaudessakin on kovemman riskit kuin yksösraskaudessa, puhumattakaan siitä että lapsettomuushoitoihin liittyy isompia riskejä kuin ilman niitä alkaneisiin raskauksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:

Olipa yököttävä juttu.

Tarkoitin nyt yleensäkin lapsettomuushoitoja. Jos vaikka ei ole yhtäkään lasta ja pariskunta haluaa vanhemmiksi kovasti.

No mä olen kyllä Lunaticin kanssa siinä mielessä samaa mieltä, että on täysin väärin ja moraalitonta bisnestä tuollaiset monikkoraskaudet lapsettomuushoidoilla.

Ei se lapsirakkaus tarkoita sitä että väkisin tehdään jopa 8 vauvan raskauksia, jotka on täysin luonnottomia ja vaarallisia niille vauvoille. Jo tavallisessa kaksosraskaudessakin on kovemman riskit kuin yksösraskaudessa, puhumattakaan siitä että lapsettomuushoitoihin liittyy isompia riskejä kuin ilman niitä alkaneisiin raskauksiin.