Katsokaas tänne!

• Viestiketjun aloittaja Enceli89
  • Ensimmäinen viesti
Enceli89
Olin kamuni luona yötä ja painoin ennen sinne menoo 84.5 kg ja kun tulin takas 79.0 kg ja kaverini on suunnilleen mun pitunen ja 45kg suunnilleen. Melkein ku luuranko.

Biibi
Kävitkö isolla kakalla? :whistle: :D

No sori, mutta kun olen viime aikoina paastotessani tyhjentänyt suolistoani eri menetelmin ja huomannut, kuinka suuri osa pömppömahasta on itse asiassa vain kakkaa...

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 22:42 Biibi kirjoitti:

No sori, mutta kun olen viime aikoina paastotessani tyhjentänyt suolistoani eri menetelmin ja huomannut, kuinka suuri osa pömppömahasta on itse asiassa vain kakkaa...
saako kysyä, että millä menetelmin??? :)

Biibi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 22:52 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 22:42 Biibi kirjoitti:

saako kysyä, että millä menetelmin??? :)
Ekana päivänä ensin glaubersuolaa (YÖK!!!), joka on siis laksatiivi, ja sitten suolihuuhtelu sellaisella peräruiskepussilla. Joka päivä olen tehnyt huuhtelun vähintään kerran, se on aika simppeli juttu, kun siihen tottuu.

Paaston jälkeen en taida huuhteluja kuitenkaan jatkaa... :whistle: Litteästä mahasta huolimatta...

Taistelija89
En yhes yös. vaa 2yös ja 2päiväs. Ei syöty kauheest mitää. :( olin melkei nälkäkuoleman partaalla ku en oo tottunu syömää niin vähän mutta innostuin taas liikunnasta. :p

Yhteistyössä