Katsokaaa ja miettikää ennen kuin käyttäydytte epäkunnioittavasti tosia kanssaihmisiä kohtaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totuushan on, että kaikilla meillä on aina jotain huolta. Itse olen pyrkinyt aina kohtelemaan kanssa ihmistä kunnioittaen ja ystävällisesti. Valitettavasti kaikki eivät sellaista kohtelua ansaitse. Jos koen vääryyttä niin sen en anna mennä ohi vaan annan toiselle palautetta välittömästi.

Totuushan on, että kaikilla meillä on aina jotain huolta. Itse olen pyrkinyt aina kohtelemaan kanssa ihmistä kunnioittaen ja ystävällisesti. Valitettavasti kaikki eivät sellaista kohtelua ansaitse. Jos koen vääryyttä niin sen en anna mennä ohi vaan annan toiselle palautetta välittömästi.

Uskotko oikeasti, että kaikki eivät ansaitse tulla kohdelluksi hyvin?

mutta täällä on käytös sellaista lastenkarusellimasita,että ei tosikaan tai karusellissakin on mukavanmpi meininki.
Kukaan näistä ilkeilijöistä ei osaa ottaa ketään huomioon, se oma napa on tärkein. Mikä ihmisestä saa sellaisen

Kaikilla on elämässä hyviä asioita ja sitten niitä huonoja.

Siitä huolimatta kyllä ihan kaikkia pitäisi aina pyrkiä kohtelemaan hyvin, riippumatta siitä millainen elämä ihmisellä on.

Jos mua kohtaan ollaan ylimielisiä, ilkeitä, alistavia tai jopa vakivaltaisia niin en todellakaan nöyristellen sellaista ota vastaan. Että anteeks nyt vaan, kun en ole "käännän toisen posken" ihminen.

Yhteistyössä